Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ik stond ergens aan mn kodak te prullen en zag iemand in de verte vooruitsloffen,zonder erbij na te denken geklikt en dit gaf het,arme slaaf van het werk.
Mooie z/w omzetting! Ik blijf er naar kijken. Dat zegt genoeg.
Is hem 900 px aan de langste kant?
heel erg thx voor het grote compliment!
ben blij een positieve reactie te krijgen
ik ben nogal slecht met die programma's en ik had ergens gelezen dat het maar 250KB mocht zijn dus ik heb die dan maar op zoveel gezet?
mss eens onderzoeken of ik het juister kan doen,maar thx voor de tip
@plaatwerker; ja maar tussen toen en nu is er veel tijd he lol
Ik denk dat die 250kb enkel geldt voor de challenge-foto's.
Op het forum geldt volgende regel
2.5. Maximale bestandsgrootte van een foto: geen opgelegde limiet
De eerder gebruikte bovengrens van 400 KB per foto wordt niet langer opgelegd.
Zie er wel op toe dat de bestandsgrootte binnen de perken blijft, zoniet duurt het voor mensen die surfen via een langzame internetverbinding of vanop een mobiele computer of telefoon erg lang voordat de foto's op hun beeldscherm verschijnen, of kan er zelfs een time-out van de verbinding optreden. Een gebruikersvriendelijke streefwaarde is max. 500 KB per foto.
Ik heb een moeilijk te onderdrukken gewoonte: het bekijken van andere uitsneden uit het
beeld. Ze zijn mogelijk. Maar ik kies voor de oorspronkelijke presentatie (op het huidig
formaat dan). Uitgebrande raampartijen en hun reflectie neem ik op de koop toe. Wel is
het nog mooier als je de foto op het beeldscherm centreert.
Ik heb een moeilijk te onderdrukken gewoonte: het bekijken van andere uitsneden uit het
beeld. Ze zijn mogelijk. Maar ik kies voor de oorspronkelijke presentatie (op het huidig
formaat dan). Uitgebrande raampartijen en hun reflectie neem ik op de koop toe. Wel is
het nog mooier als je de foto op het beeldscherm centreert.
Sterk beeld.
ik vind het niet echt een slechte gewoonte,ik heb geen problemen met (opbouwende)kritiek,ik zie ze als nuttige tips of een andere opinie van een buitenstaander die kunnen vooruithelpen omdat je er juist buitenstaat en een helderer zicht kunnen geven dan ik heb
ik had zelf al proberen wat te doen aan die uitgebrande ramen (en die mss wat uitgebrande schijn op de vloergang)maar daar het een quick snap was en de zon echt volledig in de ramen scheen kon ik er niets aan veranderen spijtig genoeg,andere hoeken heb ik ook proberen uit te snijden maar buiten smaller maken kwam dit er het deftigste uit.
ik wist niet dat je fotos kon centreren daar was ik al effe achter aan het zoeken,ik ben wat te lang eruit wat opvalt,mn leert elke dag
maar bedank voor je comentaar en tips
Een mooi naar zwartwit omgezette foto met inhoud.
De uitgebrande delen storen me hier niet.
Het zal dat geweest zijn of veel te donker op de plaatsen die zichtbaar moeten zijn.
Als daar fel licht binnenschijnt is de kans groot dat zelfs je ogen er last mee hebben en die hebben een veel groter dynamisch bereik dan gelijk welke camera.
Goed gezien en uitgevoerd, wat mij betreft.
Luc
Comment