Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Korbeeks landschap

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Korbeeks landschap

Zelfde mening als boven: Super foto's!

Voorkeur gaat naar de eerste voor de compositie. Spijtig dat de zon al wat hoger staat in de eerste, en minder kleuren heeft gebracht in de wolken zoals in de tweede foto het geval is.

Comment

Knappe foto's, elk met hun eigen sterke punten. Mijn verstand (het beetje dat nog overblijft ) zegt dat de eerste de beste is, maar als ik dan een tijdje naar de tweede kijk, dan weet ik het niet meer.
      Ze zijn beide top!
      Luc

Comment

Ik kan niet anders dan me aansluiten bij de voorgangers ... Twee zeer knappe platen.
        " De morgenstond heeft hier " lettterlijk " goud in de mond !!! Voor zo'n resultaat zou een mens inderdaad eens het warme nest verlaten in alle vroegte.
        groeten,
        deka
        There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Foto 1 vind ik echt een pareltje. dikke proficiat

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bablo Bekijk bericht
            Prachtige foto's, vooral de eerste
            Als je denkt een mooie foto te hebben , gewoon posten in showcase . het hoeft niet allemaal Hof te zijn hoor.
            Ik hoop altijd dat daar iets hardere commentaren en tips komen op men foto's maar de berichtjes zijn altijd wel (te) braaf naar mijn mening.
            In "beginnershoek" lijkt me de beste plaats. Prachtige opnames, goede conversatie, eerlijke meningen en vooral gemoedelijk. De naam (beginnershoek) dekt niet steeds de lading en doet er in principe niet toe.
            Deze auteur is het bewijs, maakt wondermooie landschapsfoto's en wordt hiervoor geapprecieerd.
            Eens proberen Bablo ?
            Last edited by G.R.; 1 december 2010, 11:48.
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Prachtig hoe je die ijskristallen hebt vast gelegd in combinatie met die lucht, de opkomende zon een een mooie compositie. Super!
              ---

Canon 60D + 17-55mm f/2.8 // Sony RX100

Comment

inderdaad super foto's, die de "luiaards" een duwtje in de rug geven om vroeg op te staan, want zo zie je wat je allemaal mist

grt. Ria

Comment

Zeer mooie foto's. Op het eerste zicht dat ik dat het HDR foto's waren, maar dat zijn het niet, niet? Of toch?

Alvast heel goed gedaan. Zo zie je maar dat vroeg opstaan loont.

Comment

de natuur kan zo mooi zijn.
                    wij met ons hectisch leven vinden dat zeer vanzelfsprekend.
                    daarom is het geweldig dat tenzin ons met de neus op de feiten drukt en hier een pareltje van de natuur laat zien.
                    een pessimist is een optimist met ervaring.
                    Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
                    Pentax k-3II en nog meer glas

Comment

Schitterende opnames. Mooi scherp, mooie kleuren.
                      Heeft perfect de koude sfeer weer.
                      Goed gedaan,
                      Stefan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spoker Bekijk bericht
                        Zeer mooie foto's. Op het eerste zicht dat ik dat het HDR foto's waren, maar dat zijn het niet, niet? Of toch?

Alvast heel goed gedaan. Zo zie je maar dat vroeg opstaan loont.
                        Nee, het is geen HDR. Anders zou ik het zeker vermelden.
                        En het is een cliché maar vroeg opstaan is inderdaad het grote (publieke) geheim van de landschapsfotografie...

Comment

Lichte voorkeur voor nr 1, maar beiden toppers!
                          Spijtig dat ik nooit zo'n foto kan maken, want ben een nachtraaf....
                          Foto's Natuur
                          Foto's Mensen

Comment

Je zou deze fotos ook bij zonsondergang kunnen trekken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kammie Bekijk bericht
                              Je zou deze fotos ook bij zonsondergang kunnen trekken
                              Maar dan mis je natuurlijk wel de dauw en mist die zonsopgang vaak zo speciaal maakt (zonder hier een discussie te willen starten over wat beter is - zonsopgang of zonsondergang )

Comment

Wow, wat een schitterende opnames! Wat een mooie contrasten! Licht-donker, warm-koud...super!
                                Dat motiveert om zelf weer het winterse landschap in te trekken met de camera.
                                “He who criticizes sharply, may be called impertinent,
                                but he who criticizes constructively, may be called an inspiration.”

flickr @ doryblue / Tumblr / Nikon D3000

Comment

Working...
                                X