Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het grote voorbeeld

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Het grote voorbeeld

Ik ben weer thuis en heb dus weer mn pc ter beschikking om enkele foto's te bewerken en online te gooien. Wat vinden jullie van deze?

Stel je kritieken niet te scherp...
    Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Re: Het grote voorbeeld

Dit is een doordachte opname. De compo werkt mooi mee, ook goed van vlakverdeling en licht. Die onscherpe herhaling links is een absolute meerwaarde
    Hoe was het in België ? Een mooi land hé en lekker weer ! Ik had je trouwens verwacht, de koffie en de wijn stond klaar... heb nu alles zelf moeten uitdrinken en heb daardoor waarschijnlijk onder invloed je foto goed gekeurd
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Hahaha, rond kerst zakken we nog eens af en dan kom ik zeer zeker langs, beloofd! Ik verbleef nu de hele week bij mijn schoonfamilie in Neerpelt en ben dus niet in Herent geweest.
      Bedankt voor je leuke commentaar trouwens.
      Stel je kritieken niet te scherp...
      Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

Mooi gedaan, Mysti.
        Knappe compo, mooie kleuren en de herhaling van het "bladspel " geeft een mooie meerwaarde aan deze knappe plaat.
        groeten,
        deka
        There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

tja wat moet ik daarop zeggen....

je hebt het of je hebt het niet (goede compo's zien en maken).
          jij hebt het dus duidelijk wel

P.S. ik wou je nog bedanken voor de tips die je aan mij gegeven hebt
          een pessimist is een optimist met ervaring.
          Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
          Pentax k-3II en nog meer glas

Comment

Working...
          X