Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

breaking off

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • breaking off



    tips zijn welkom.

  • #2
    Re: breaking off

    Heel leuk idee en concept maar ik denk dat hij flink wat scherper had gemoeten...
    Stel je kritieken niet te scherp...
    Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

    Comment


    • #3
      Re: breaking off

      Ik ben het eens met Mysti

      Comment


      • #4
        Re: breaking off

        En waar ontbreekt er volgens jullie sherpte?
        Volgens mij heb ik een brilletje nodig

        Misschn ff ter verduidelijking.
        Dit is muskaatnoot..
        Heb dit in een ballon gedaan en de ballon doorprikt.
        Zou niet weten hoe ik deze afbeelding sherper had kunnen trekken...
        Tips?
        Last edited by suavis; 29 november 2010, 13:12.

        Comment


        • #5
          Re: breaking off

          Je hebt dus scherp gesteld op de ballon. Dat scherpstelpunt bevindt zich volgens mij een beetje voor de muskaat die in de ballon zit. Daar knelt het schoentje dan ook volgens mij.
          Hoe het beter kan? Eerlijk gezegd geen enkel idee... Kleiner diafragma gebruiken? Tips zullen ongetwijfeld wel volgen. Maar nogmaals, een zeer leuk idee en ik had het zelf niet beter gedaan hoor.
          Stel je kritieken niet te scherp...
          Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

          Comment


          • #6
            Re: breaking off

            Oorspronkelijk geplaatst door Mysti Bekijk bericht
            ............. Kleiner diafragma gebruiken?
            denk het niet, hier is al een F14 gebruikt.
            vind hem mooi zoals ie is.
            zo wie zo knap om het juiste moment af te drukken.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: breaking off

              Man man man, waar haal je het idee. Hier zitten krakken tussen hé Wat de scherpte betreft heeft Mysti gelijk : 1- Er is beweging en daar speelt de sluitertijd een rol. 2- De brokjes zijn zo klein, op het voorste stuk na, dat het onscherp oogt. Denk hierbij maar eens aan suiker of zout enz... Je hebt naar mijn mening een uitspatting willen realiseren en die is afwezig, het komt te statisch over m.a.w. het geheel lijkt op een zwarte ondergrond te liggen. En nochtans is het realiseerbaar (zie nr.1) en je hebt dat goed geprobeerd en wil je daarvoor feliciteren want je hebt een moeilijke opdracht gekozen. Tip : blijven proeven doen vooral met de sluitertijd en je komt er wel ! Er zijn ook nog truckskes Succes en kijk al uit naar de volgende.
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment


              • #8
                Re: breaking off

                Ik vind het idee achter deze foto wel vrij briljant. Uitvoering kan ik moeilijk over oordelen omdat ik er zelf helemaal geen ervaring mee heb. Maar als je er in zou slagen om een paar van die grotere stukjes echt scherp te krijgen, dan heb je een geniale foto.

                Comment

                Working...
                X