Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

....... welkom !

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: ....... welkom !

Je komt toch zeker terug hé Renske (toffe collega), en dan die titel weer oprakelen. En nu of weldra iets nieuw dan, mag ik je hierbij al geluk wensen met Aiko. We zullen je missen
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
      Je komt toch zeker terug hé Renske (toffe collega), en dan die titel weer oprakelen. En nu of weldra iets nieuw dan, mag ik je hierbij al geluk wensen met Aiko. We zullen je missen
      Same here.

Geniet er van. Ikzelf ben ook pas 6 maanden vader en het is ongelooflijk wat dat met een mens doet!
      Hopelijk zien we je hier binnen dit en enkele maanden, als je weer wat regelmaat in je leven hebt kunnen inbouwen na die eerste hectische periode, terug met een pak schitterende foto's van de kleine Aiko.

Greetz!
      Stel je kritieken niet te scherp...
      Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

Dikke proficiat!
        Website: http://vvbelleg.jalbum.net/

Comment

Proficiat. Ik vraag me alleen af of je nog commentaar op een foto kan schrijven zonder
          dat je de context kent. Dat welkom krijgt nu natuurlijk een heel andere betekenis. Van
          de andere kant moet een foto voor zich spreken. En dat deed ze beter zonder ... welkom.
          Update vind ik dan ook mooier.

Comment

Rens, proficiat gewenst!
            Neem maar mooie fotokes van Aiko! (japanse naam?????)

Groetjes van je dorpsgenoot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
              dank u en ook alle andere voor de wensen.

missen? iets minderen maar volledig weg? ik hoop van niet
              nou ja de eerste maanden zal het toch wel weel minder zijn denk ik
              Oorspronkelijk geplaatst door Mysti Bekijk bericht
              Same here.

Geniet er van. Ikzelf ben ook pas 6 maanden vader en het is ongelooflijk wat dat met een mens doet!
              Hopelijk zien we je hier binnen dit en enkele maanden, als je weer wat regelmaat in je leven hebt kunnen inbouwen na die eerste hectische periode, terug met een pak schitterende foto's van de kleine Aiko.

wees maar zeker.

Greetz!
              Oorspronkelijk geplaatst door tjieken Bekijk bericht
              Rens, proficiat gewenst!
              Neem maar mooie fotokes van Aiko! (japanse naam?????)

Groetjes van je dorpsgenoot.
              jep idd een japanse, hoewel mijn vriendin noch ik iets met japan hebben. maar wij vinden het mooi en de betekenis nog mooier.

groetjes
              renske

Comment

Working...
              X