Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Inderdaad dat "welkom" maakt het iets te kaart-achtig ook al zal het zo bedoeld zijn - of toch niet ? Vind het nochtans een heel knappe goed opgebouwde foto met mooie uitlichting, en de schaduwen maken het af.
Eenvoudig maar mooi tafereeltje (al had dat welkom er van mij niet direct op gemoeten).
Ook m'n gedacht.
De harde slagschaduwen, opzettelijk of niet, hebben in dit geval wel een meerwaarde
PS, success op D-day....
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Inderdaad dat "welkom" maakt het iets te kaart-achtig ook al zal het zo bedoeld zijn - of toch niet ? Vind het nochtans een heel knappe goed opgebouwde foto met mooie uitlichting, en de schaduwen maken het af.
ja, was bedoeld voor op facebook ipv die stomme "we zijn aan het aftellen"
ik heb er nu het origineel (verkleind) voor in album bij gezet voor jullie.
Zo zie je maar weer eens dat het pricinpe " less is more " zeker werkt in vele gevallen.
Knap in al zijn eenvoud ...
Voor mij stoort het welkom niet, alleen zou ik de puntjes ervoor weglaten.
Misschien, en dat is een miniminpuntje, het etiketje van de knuffel verbergen of afknippen.
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Zo zie je maar weer eens dat het pricinpe " less is more " zeker werkt in vele gevallen.
Knap in al zijn eenvoud ...
Voor mij stoort het welkom niet, alleen zou ik de puntjes ervoor weglaten.
Misschien, en dat is een miniminpuntje, het etiketje van de knuffel verbergen of afknippen.
groeten,
deka
au damn, kan je geloven dat het etiketje me nog niet was opgevallen
die puntjes hebben een verklaring hoor, namelijk dat ik niet veel van mijn prive op die smoelboek zet, en dat enkel fafmilie en nauwe vrienden op de hoogte zijn nu er nog maar enkele dagen resten mag de hele wereld het weten, met die puntjes wou ik de mensen die het wel al wisten laten gokken naar de naam.
Comment