Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Winterse zonsondergang

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Winterse zonsondergang

    Ik heb wat geoefend op de juiste kleuren bij een zonsondergang. De zon was zo mooi rood dat ik dit plaatje niet kon laten liggen...



    Graag hoorde ik wat jullie vinden van de kleuren en de compositie.
    Alvast bedankt.

    Groetjes

  • #2
    Re: Winterse zonsondergang

    Van mij mogen de onderste paaltjes weggecropt worden.
    Als het rood van de zon het doel was had je iets vroeger mogen afdrukken als ze rood zag.
    Algemeen is dit voor mij een goede foto te meer je een bepaald doel had en niet zomaar een landsschapsfoto hebt gemaakt.
    Robby BB
    Minder tijd achter de computer
    Is meer tijd achter de camera

    Comment


    • #3
      Re: Winterse zonsondergang

      Afknippen net onder de eerste wilg links en je hebt een mooi plaatje. De voorgrond voegt nl niet echt iets toe aan het beeld, behalve dan wat onscherpte misschien.
      Ik denk ook dat je deze net iets te laat hebt gemaakt, wilde je de rode gloed vastleggen.
      desalniettemin een mooie hoor!
      Stel je kritieken niet te scherp...
      Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

      Comment


      • #4
        Re: Winterse zonsondergang

        tja..ik zou die paaltjes lekker laten staan hoor, maakt een deel uit van het geheel.
        mooie opname.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Winterse zonsondergang

          Als je nu geluisterd had, had je die paaltjes al gesloopt, om ze daarna terug in de grond
          te kloppen. Daarom zal ik maar zeggen: doe wat je wilt, je hebt al een schoontje.

          Comment


          • #6
            Re: Winterse zonsondergang

            Bedankt in ieder geval voor de reacties...
            Ik heb getwijfeld om te croppen tot boven de paaltjes, maar heb het dan toch niet gedaan.
            En inderdaad misschien te laat afgedrukt, maar ik had er een aantal genomen en de belichting vond ik nooit echt goed. Uiteindelijk had ik er een waar ik wel tevreden over was, maar de zon wou niet wachten.... haha

            groetjes

            Comment


            • #7
              Re: Winterse zonsondergang

              Doe mij maar met paaltjes , lekkere vage voorgrond geeft ruimte naar prachtige kleur lucht, harde rode zon hoeft van mij ook niet groter, kortom

              Comment


              • #8
                Re: Winterse zonsondergang

                Oorspronkelijk geplaatst door fena Bekijk bericht
                Doe mij maar met paaltjes , lekkere vage voorgrond geeft ruimte naar prachtige kleur lucht, harde rode zon hoeft van mij ook niet groter, kortom
                En als we die paaltjes nu eens in de helft doorzagen
                Maar dat gaat ook niet want dan steken ze niet meer in de grond en vallen ze om
                Robby BB
                Minder tijd achter de computer
                Is meer tijd achter de camera

                Comment

                Working...
                X