Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
ik ga deze in het groot laten afdrukken
bedankt voor de tips allemaal
Groot gelijk !
Maar nog wel even vanuit de linkerbovenhoek een beetje terugkroppen tot het kleine
hoekje linksonder naast de elleboog is verdwenen. Dat kijkt op den duur rustiger.
Let op met vergrootte afdrukken ! Is bestand groot genoeg ? Eerst goed controleren op scherpte, 100% uitvergroten op je scherm en nakijken. Misschien heb je dit nog al gedaan - afprinten, laat mijn ongevraagde opmerking dan maar voor wat ze is
Let op met vergrootte afdrukken ! Is bestand groot genoeg ? Eerst goed controleren op scherpte, 100% uitvergroten op je scherm en nakijken. Misschien heb je dit nog al gedaan - afprinten, laat mijn ongevraagde opmerking dan maar voor wat ze is
geen enkele opmerking hier is ongevraagd.
als men geen opmerkingen wilt dan is een forum gelijk dit een zeer gevaarlijke plaats om te vertoeven
het is niet de eerste keer dat ik foto's in het groot laat afdrukken. het bestand is ook ruim groot genoeg
Ik heb de groto foto trouwns binnen gekregen vandaag
zeer mooi resultaat is het
een pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
ik heb het normaal gezien niet voor portretten van 'andermans kinderen' maar deze kan me eigenlijk wel boeien. schitterende pose en dito ogen. ook goede keuze om voor zwart wit te gaan. ik durf wedden dat dit de foto zal zijn die als eerste zal getoond worden op haar trouwfeest (nu loop ik wel ver voor op de feiten, ik weet het). in elk geval een foto om te koesteren.
ik heb het normaal gezien niet voor portretten van 'andermans kinderen' maar deze kan me eigenlijk wel boeien. schitterende pose en dito ogen. ook goede keuze om voor zwart wit te gaan. ik durf wedden dat dit de foto zal zijn die als eerste zal getoond worden op haar trouwfeest (nu loop ik wel ver voor op de feiten, ik weet het). in elk geval een foto om te koesteren.
thanx
groetjes
een pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
Comment