Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

poseren en fotog...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • poseren en fotog...

    graag jullie mening of





    alvast bedankt
    eos 600 d
    lens 18-135 canon 10-22canon

  • #2
    Re: poseren en fotog...

    Foto staat scheef (naar links). Je isowaarde was 400, nogal veel bij zo'n licht. Omdat je veel tegenlicht had kon je eventueel ook geflitst hebben.

    Comment


    • #3
      Re: poseren en fotog...

      Mensen zien iets wat ze mooi vinden en gaan er dan voor en in de weg staan om het te
      fotograferen.

      Comment


      • #4
        Re: poseren en fotog...

        Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
        Mensen zien iets wat ze mooi vinden en gaan er dan voor en in de weg staan om het te
        fotograferen.
        Al nen Aziaat gezien Doudeke die een foto neemt zonder dat hijzelf of iemand van zijn gezelschap er op staat . In Brugge zie je ze ook in groten getale niet. Bewijs voor thuis zeker, zoals vroeger... zie eens waar ik geweest ben en wat ik daar gezien heb .
        Groetjes

        Comment


        • #5
          Re: poseren en fotog...

          eigenlijk heeft doudeke daar wel een punt.
          mijn moeder deed da vroeger ook altijd
          een pessimist is een optimist met ervaring.
          Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
          Pentax k-3II en nog meer glas

          Comment


          • #6
            Re: poseren en fotog...

            Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
            Al nen Aziaat gezien Doudeke die een foto neemt zonder dat hijzelf of iemand van zijn gezelschap er op staat . In Brugge zie je ze ook in groten getale niet. Bewijs voor thuis zeker, zoals vroeger... zie eens waar ik geweest ben en wat ik daar gezien heb .
            Groetjes
            Ik weet het. En eigenlijk zijn het allang niet meer alleen Aziaten. En zelf ga ik ook wel eens
            aan de Middellandse zee op een stuk rots zitten in de hoop dat ik me later weer iets van de
            sfeer zal terug herinneren. Enfin, ik denk toch dat ik het daarom doe. Vreemde lui, die een
            camera hanteren.

            Comment


            • #7
              Re: poseren en fotog...

              thx om te kijken en com.
              reizen verijkt uw leven
              eos 600 d
              lens 18-135 canon 10-22canon

              Comment


              • #8
                Re: poseren en fotog...

                De lucht en de grond zijn volledig uitgebrand.
                Gezien de stand van de zon was het eigenlijk helemaal niet het ideale moment om daar een foto te schieten.
                Hij is wel scherp genoeg en ook de kleuren zijn mooi verzadigd.
                Stel je kritieken niet te scherp...
                Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

                Comment


                • #9
                  Re: poseren en fotog...

                  Oorspronkelijk geplaatst door Mysti Bekijk bericht
                  De lucht en de grond zijn volledig uitgebrand.
                  Gezien de stand van de zon was het eigenlijk helemaal niet het ideale moment om daar een foto te schieten.
                  Hij is wel scherp genoeg en ook de kleuren zijn mooi verzadigd.
                  Ben het niet eens met sommige van je opmerkingen. De grond is zeker niet uitgebrand, want je ziet er zelfs nog de structuur van de bestrating in. Zou misschien wel iets donkerder mogen. De lucht misschien hier en daar een ietsiepietse, maar zeker ook niet volledig uitgebrand, blauw is nog duidelijk te zien.
                  Bovendien worden de meeste foto's gemaakt onder niet ideale zonnestanden, omdat we amateurfotografen zijn en niet zoals de beroeps tientallen keren naar een bepaald iets kunnen terugkeren tot de belichting perfect is.
                  Groetjes

                  Comment


                  • #10
                    Re: poseren en fotog...

                    Dan zal het aan mijn scherm liggen. Wat die grond betreft kan ik inderdaad misschien wat milderen hoewel hij toch pijn doet aan de ogen, maar ik zie in die lucht geen pixel blauw.

                    En wat het tijdstip betreft, dat was gewoon een bemerking. Uiteraard kunnen we het ons allemaal spijtig genoeg niet permiteren om op het ideale moment te gaan fotograferen wat en waar we het willen.

                    Greetz!
                    Stel je kritieken niet te scherp...
                    Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

                    Comment

                    Working...
                    X