Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vreemde beestjes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • vreemde beestjes

    Ben onlangs op duikreis geweest rond Komodo (Indonesië). Ik heb daar veel onder water gefilmd met mijn nieuwe HD-videocamera, een Sony XR-550. Een heel leuk machientje. Wel een beetje spijt dat ik ook niet meer foto's ermee gemaakt heb. Ik kan er namelijk ook 12 Mpix foto's mee maken. De weinige foto's die ik gemaakt heb zijn maar in VGA genomen, omdat ik het ding slecht ingesteld had. Maar ja... dan heb ik al een reden om nog eens terug te gaan ;-)

    Deze 3 heb ik enkel wat verscherpt, voor de rest geen aanpassingen. Hopelijk vinden jullie het nog wat...

    grts


















    Canon 7D, EF-S 17-55mm 1:2.8 IS USM, EF 70-200mm 1:2.8 L IS USM, Macro EF 100mm 1:2.8 USM
    "We zien de dingen niet zoals ze zijn. We zien de dingen zoals we zijn."

  • #2
    Re: vreemde beestjes

    Ik vind ze alle drie mooi, met mooie kleuren. Onderwaterfotografie heeft wel iets.
    Bij de tweede foto duurde het even voor ik er de vis in herkende.

    Inderdaad jammer dat je de instelling verkeerd had en niet meer foto's hebt gemaakt.
    Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot

    Comment


    • #3
      Re: vreemde beestjes

      Vreemd dat hier niet meer comments op komen
      Voor mij heb je hier 3 schoontjes geplaats.
      Kwa kleur, scherpte, contrast, compo
      Wat moet het dan zijn in HD.
      Je ziet ook nergens aan of je onder water zit, met zijn lichtbrekingen en andere ongemakken.
      Landschapfoto onderaan mischien een stukje af.
      Doe zo voort
      Robby BB
      Minder tijd achter de computer
      Is meer tijd achter de camera

      Comment


      • #4
        Re: vreemde beestjes

        thx robbydorine
        Canon 7D, EF-S 17-55mm 1:2.8 IS USM, EF 70-200mm 1:2.8 L IS USM, Macro EF 100mm 1:2.8 USM
        "We zien de dingen niet zoals ze zijn. We zien de dingen zoals we zijn."

        Comment

        Working...
        X