Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
't Is niet mijn favoriete onderwerp maar de kleuren zijn mooi.
Toch denk ik dat het aan kracht kan winnen door meer in te zoomen of te kroppen zodat de
beide buitenste bomen wat meer naar de rand van het beeld gaan.
Misschien naar een vierkanter uitsnede?
Wat staat deze eigenlijk in de beginnershoek te doen ? Die zou ik zó naar SC catapulteren
'k Heb zo'n goesting om daar te gaan wandelen, zien wat er achter de bocht ligt, mooie kleuren ook
'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
zalige foto.
hier in landen hebben we ook enkele van deze straatjes.
om een of andere reden heb ik er nog nooit een foto van gemaakt die hier toonbaar is
een pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
Wat staat deze eigenlijk in de beginnershoek te doen ? Die zou ik zó naar SC catapulteren
'k Heb zo'n goesting om daar te gaan wandelen, zien wat er achter de bocht ligt, mooie kleuren ook
Ga je hierop persoonlijk antwoorden vanwege de gevoelige materie
Bedankt voor je opmerking
Comment