Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
thanks, ik hoop voor jou dat het lukt... bij mij was het per toeval... ik keek door de venster en zag de maan, ik nam mij toestel om ne foto te nemen en juist op dat moment kwam er een vliegtuig langs! en 5 min nadien was er niks meer te zien door de woken!
Oeps, nog eentje van bijna een maand geleden. Inderdaad, momentopnames zijn geluksopnames en dit had je mooi mee, alleen spijtig dat de scherpte niet perfect is
En nu kan je foto een nieuw leven beginnen
mooie foto en goed gezien(getrokken)
aan de stand van de maan te zien woon ik aan de verkeerde kant van brussel spijtig genoeg,zou de maan ook eens deftig op foto willen krijgen smorgens
Bij deze foto is het niet echt duidelijk maar je hebt het gezicht maar ook het konijn in de maan.
Wanneer je rechts van de maan ziet zie je een grote schaduw die een beetje schuin rechts naar onder is gericht. m
Met wat fantasie zie je daarin een konijn waar
Ga naar deze link en kijk naar de schaduw rechts van op enige afstandhttp://theworldtopics.com/volle-maan/
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment