Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Station van Leuven...(2)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Station van Leuven...(2)

Een tweede reeksje van dezelfde shoot...

Bedankt om te kijken...
    Mvg, Joris

Re: Station van Leuven...(2)

en ook deze reeks mag er zijn.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Yep, prachtig werk, niets op aan te merken!
      Mooi z/w, scherp, compo!
      Groeten,
      Stefan

Comment

Eerste foto vind ik de mooiste. Voor mij de eerste drie van de eerste reeks, dan 1-2-3.
        Toffe fotoreeks.
        Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot

Comment

ook weer een knappe reeks, met heel veel oog voor symmetrie en lijnenspel.
          Mijn voorkeur gaat weer uit naar de derde foto, alhoewel ik nog wat meer voorliefde heb voor de "gelijkaardige " foto uit reeks 1. Nu zie je dat het vanuit het treinraampje gemaakt is. Bij reeks 1 kon nog je verbeelding laten werken om te weten van waaruit het beeld genomen was.
          groeten,
          deka
          There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Mooie reeks Joris, alleen de eerste misschien een beetje lenscorrectie toepassen (zie lijn van boordstenen perron onderaan de foto.
            Groetjes

Comment

de eerste vind ik prachtig.

Comment

Mooie reeks, zonder meer. Voorkeur voor de eerste, de bijna verlatenheid van dat station.

Comment

Bedankt voor de fijne reacties hoor allemaal...
                  Dit maakt me blij...
                  @Djivan: Was nog van plan om dat te doen, heb net cs5 geinstaleerd dus dat word even zoeken...

Comment

ik ook de eerste...mooi.
                    wist niet dat je daar mocht fotograferen. Ik hoor dat ze daar nogal streng zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GillesH Bekijk bericht
                      ik ook de eerste...mooi.
                      wist niet dat je daar mocht fotograferen. Ik hoor dat ze daar nogal streng zijn.
                      Een station waar je niet mag fotograferen
                      Van politieposten, grensovergangen ..... enz had ik dat nog gehoord, maar nog nooit van een station. Welke reden halen ze dan aan voor dat verbod ?

Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                        Een station waar je niet mag fotograferen
                        Van politieposten, grensovergangen ..... enz had ik dat nog gehoord, maar nog nooit van een station. Welke reden halen ze dan aan voor dat verbod ?

Groetjes
                        Djivan,

Wees er maar zeker van dat je in het station normaal niet mag fotograferen ... Ik was er eens bezig voor een opdracht met een groep, en toen werd mij toch wel gevraagd als ik daar toestemming voor had door de stationschef. Gelukkig had de verantwoordelijke van de groep de toestemming geregeld. Misschien dat je met een groep minder makkelijk kan dan alleen, maar ik hoorde toch ook van iemand die alleen was dat het niet zomaar kan. Dit bv omdat je bv te dicht bij de sporen zou kunnen komen of ergens zou lopen waar het gevaarlijk kan zijn ....
                        Vreemd hé, ... een familielid fotograferen als die met de trein op "wereldreis" vertrekt bv zou dus niet mogen ???
                        groeten,
                        deka
                        There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Daar was ik me totaal niet van bewust dat je in een station niet mag fotograferen.
                          Och ja, je mag zoveel niet hé... Als ze me er ooit op attent maken dan zal ik op een vriendelijke en respectvolle manier gebaren van krommen haas...
                          Mvg, Joris...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joss-Photo Bekijk bericht
                            Daar was ik me totaal niet van bewust dat je in een station niet mag fotograferen.
                            Och ja, je mag zoveel niet hé... Als ze me er ooit op attent maken dan zal ik op een vriendelijke en respectvolle manier gebaren van krommen haas...
                            Mvg, Joris...
                            Dat is normaal gezien de beste manier. Maar heb je er ook bij stilgestaan dat het kan gaan over de auteursrechten, in dit geval "architectuur" ? Denk maar aan de Eifeltoren en Atomium !
                            Jij bent goed bezig man, knappe opnames ook met inhoudelijk karakter
                            De tweede, wat is daar mee gebeurt ?
                            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                              Dat is normaal gezien de beste manier. Maar heb je er ook bij stilgestaan dat het kan gaan over de auteursrechten, in dit geval "architectuur" ? Denk maar aan de Eifeltoren en Atomium !
                              Jij bent goed bezig man, knappe opnames ook met inhoudelijk karakter
                              De tweede, wat is daar mee gebeurt ?
                              En aan en in de Eifeltoren en het Atomium worden geen foto's genomen .
                              Ik fotografeer overal en alles. Vooral als ik ergens inkomgeld moet betalen. Als ze willen dat het niet gefotografeerd wordt moeten ze de deuren dan maar voor iedereen dicht houden en dan ook geen entreegeld vragen. Een waar ik mijn materiaal moet af geven, ga ik niet binnen. En wees gerust als je 'aangehouden' wordt gaan ze je niet te lang vasthouden hoor, veel te veel administratieve rompslomp weetjewel. Heb ik ondervonden in de hoofdstad Nicosia van Cyprus. Werd er ook 'aangehouden' door de UNO blauwhelmen voor het nemen van foto's van de Green Line waar om de 10 meter borden staan met verboden fotograferen.... was na 10 minuten geklonken en de foto's mogen behouden ook nog toen ik hen vertelde dat het internet zwart ziet van deze foto's. En dat heb je dan ook eens meegemaakt hé .... Je gelooft toch niet dat ze iemand gaan beboeten en/of opsluiten voor het maken van een verboden foto ?!
                              De eerstvolgende keer dat ik in Leuven kom ga ik dat station van onder tot boven fotograferen.... ze zijn gewaarschuwd... ik kom eraan .
                              Groetjes

Comment

Working...
                              X