Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een late Allerheiligen...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Een late Allerheiligen...

Wegens te weinig tijd om ze wat te bewerken post ik ze nu pas...
    Hopelijk vinden jullie ze wat hebben...

Greetz,
    Mysti
    Stel je kritieken niet te scherp...
    Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Re: Een late Allerheiligen...

Foto's zijn blijkbaar genomen in zeer hard zonlicht?
    Of heb je het contrast/kleuren saturatie mee opgetrokken? Bij de eerste 2 kan het nog net. Maar bij de derde worden die gele bloemetjes een gele plek.
    De composities vind ik zeer goed.
    Groeten,
    Stefan

Comment

Lijkt me eerder een desastreuze of vergeten Allerheiligen te zijn. Beeld 1 en 3 hebben een dramatische inhoud en dat weet ik steeds te waarderen Gele bloempjes bij 3 zijn uitgebrand !
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Ik ga voor beeld 3 wat betreft de compo. Alleen zou ik daar wat aan de kleuren werken, want die komen hier nogal fel over.
        De andere twee zijn, voor mij persoonlijk, een beetje te druk. Maar het kan je eigen keuze zijn om juist die wirwar weer te geven.
        groetjes,
        deka
        There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Qua compositie vind ik ook de derde het mooiste. Naast iets minder felle kleur had ik ook
          dat zwarte kadertje achterwege gelaten. Het is al Allerheiligen genoeg zo. Toch vind ik dit
          een sterke foto.

Comment

Hoi allemaal,

vooreerst bedankt voor het kijken en de commentaar.
            Bij de derde zijn de kleuren inderdaad iets te fel opgetrokken.

@ GR en Deca: Bij de eerste twee was het de bedoeling om het enorme contrast weer te geven tussen oudere, vergeten graven en de bloemenweelde op de nieuwere graven.
            In zekere zin is de 'chaos' dus inderdaad opgezocht om een zo groot mogelijk contrast weer te geven met die piekfijne graven.

Voor zij die geïnteresseerd zijn, ik heb ze ook in zwart-wit en ik ga die nu in het desbetreffende topic plaatsen.

Groetjes!
            Stel je kritieken niet te scherp...
            Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

Working...
            X