Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vuurwerk

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• vuurwerk

Deze foto's heb ik deze zomer genomen op het vuurwerkfestival te Knokke-Heist, is het wat ?
    grt. Ria

Re: vuurwerk

hallo

3-2-1, dit is mijn volgorde
    ik heb nog mooit vuurwerkfoto's genomen
    dus ik kan je geen tips geven of zo of wat er er niet zo goed of slecht is

groetjes
    Nikon D7200 + Nikon D3000 + Canon TX

Comment

Hele mooie eerste niets op aan te merken

foto 2 en 3 heeft de wind je wat parten gespeeld maar slecht zijn ze zeker niet

Voor foto 3 heb je met een diafragma van F18 gewerkt dan kan je best ook je ISO optrekken naar 200

Tip : ISO 100 F8-F16 bij ISO 200 F16-F22 dit is ook het zelfde voor bliksemfotografie

Vraagje heb je op een Sony ook een Bulb mode ?

Groeten

Joeri
      Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
      www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pbj Bekijk bericht
        Hele mooie eerste niets op aan te merken

foto 2 en 3 heeft de wind je wat parten gespeeld maar slecht zijn ze zeker niet

Voor foto 3 heb je met een diafragma van F18 gewerkt dan kan je best ook je ISO optrekken naar 200

Tip : ISO 100 F8-F16 bij ISO 200 F16-F22 dit is ook het zelfde voor bliksemfotografie

Vraagje heb je op een Sony ook een Bulb mode ?

Groeten

Joeri
        Ja, die heb ik, maar heb met afstandsbediening gewerkt, werkt bulb mode dan ook ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door riha Bekijk bericht
          Ja, die heb ik, maar heb met afstandsbediening gewerkt, werkt bulb mode dan ook ?
          Met een draad ontspanner zoals ik meestal werk zeker , maar met een remote controler dat weet ik niet .

Groeten

Joeri
          Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
          www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

Comment

Working...
          X