Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Halloween Griezels

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Halloween Griezels

Met de jeugdbeweging hebben we de jaarlijkse gewoonte om een Trick-or-Treat tocht te doen... De leiding en kinderen verkleden zich dan als griezels...
    Hier zijn 2 van mijn mede-leiders

details als die lantaarnpaal waren niet te vermijden vermits het gewoon "Iris draai u eens om, ... klik ..." Was. en we net in het midden van een woonwijk waren...

/ ???
    Nikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
    Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm

Re: Halloween Griezels

Eerste foto heeft wel iets. Doe zelf een stapje naar links en de lantaarnpaal was weg. Iris zal dat beetje geduld wel hebben zeker?
    Die wolken daarbij zijn zeer mooi.

Comment

Vooral de eerste zal me toch iets anders op de stuipen jagen dan angst. Maar ja, ze is wel
      bijna griezelig mooi.

Comment

ga ook voor de eerste, heeft een veel mooiere lucht.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Net of ze komen van een oud TV-toestel En dat heeft ook zijn charme ! Knappe beelden met exact de bedoelde inhoud. Goe bezig en keitof jongeman. En wat die paal betreft : zo blijft haar hoofd recht
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Goed gedaan. Knappe sfeer. Ik heb het ook meer voor de eerste dan voor de tweede, maar dat kan ook aan 't model liggen. Nee, de lucht is hier zeker een grote plus!
            Luc

Comment

Working...
            X