Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heilige oldtimer

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Heilige oldtimer

Ja, hij is terug in't land! Deze keer in een stalen ros

Camera Model: Canon (Canon EOS 450D)
    Lens Focal Length: 135,00 mm (- mm)
    Shutter Speed: 1/125 sec
    F-Number: F10,0
    ISO: 400

Lens Focal Length: 55,00 mm (- mm)
    F-Number: F7,1

Lens Focal Length: 65,00 mm (- mm)
    F-Number: F7,1

Beste groeten,
    Stefan
    Last edited by steenkst; 12 november 2010, 21:43. Reden: Update met achtergrond gegevens...

Re: Heilige oldtimer

Leuke opname , grappig om te zien hoe de aandacht van de mensen niet bij Sinterklaas ligt maar wel bij een gebeuren in de achtergrond. Lijkt me ook nog een vrij nieuwe Sint te zijn, dit exemplaar is nog niet geringd

grtjs
    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

lekker scherp hoor maar:

de echte komt pas morgen.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Heel leuk; achter de wagen worden duidelijk de snoepjes uitgedeeld :-). Ik vind de verveelde blik van de man achter het stuur ook wel passen.

Mooie opname,
        Veerle
        Website: http://vvbelleg.jalbum.net/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door steenkst Bekijk bericht
          Ja, hij is terug in't land! Deze keer in een stalen ros

Beste groeten,
          Stefan
          En met moderne bril. Ziet de kindertjes anders niet goed
          Leuke foto.
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Heel leuke foto voor de hierboven genoemde redenen. Mooie kleuren ondanks het sombere weer.
            Luc

Comment

UPDATE voor de brave kindertjes die nieuwsgierig waren naar wat er achter de Sint z'n rug gebeurde :-)
              Zoals je kan zien vond Opper Piet het achter de auto ook interessant (foto 2), want de andere Pieten waren inderdaad snoepgoed aan het uitdelen (foto 3, goed geraden Veerle).
              Bedankt iedereen voor de leuke reacties, en tot de volgende!
              Stefan

Comment

Foto 1 is een mooie " straatfoto " geworden ...
                Als je lang naar de foto kijkt, ontdek je heel wat zaken ... er zal zeker en vast muziek geweest zijn, want de accordeonspeler was er ook. De " wijkburgemeesteres " of de echte " burgemeesteres " was er duidelijk ook bij, echter een ietske pietske verkleumd van de kou , de auto van de Sint was mooi gepoets, zo te zien aan de reflectie ...
                Precies zo'n zoekplaatje om 10 " zaken " te vinden.
                Foto 2 is ook wel grappig, hoe de dame op de achtergrond, toch nog nieuwsgierig tussen de arm van Piet en Sint doorgluurt om te zien wat er gaande is.
                Mooi gedaan !
                groeten,
                deka
                There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Als u me toestaat hierop even te reageren ?
                  Je plaatst één foto, wij geven onze visie, en nadien doe je er nog 2 bij Dit veroorzaakt verwarring in de beoordelingen en komt je oorspronkelijke plaatsing niet ten goede ! Goed bedoeld hoor
                  Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

@G.R. je hebt gelijk. Pas na de commentaar ivm. het gebeuren in de achtergrond heb ik er 2 extra bijgeplakt. Ik wou de titel wijzigen met "updated" achter de bestaande titel. Maar dat gaat blijkbaar niet. De volgende keer zal ik een nieuwe post openenen zodat iedereen "on the same page" zit.

@Mevr. Deka. Ik heb mezelf er al een paar keer op betrapt dat ik straatfotografie wel leuk vind. Misschien in de toekomst meer van dat.
                    Maar je opmerking over de burgemeesteres... Dat is gemeenteraadslid Mr. Kenneth Taylor van het aan de Schelde gelegen Schellebelle.
                    De Sint komt daar elk jaar aan per boot, maar ik was te laat (moet 3 "kadees", "meesleuren", en vond niet direct parking. Heb enkel nog een foto kunnen nemen aan de aanlegsteiger van het trapje naar de boot. Volgend jaar een uur vroeger vertrekken.

Aan allen bedankt om te kijken. En wie braaf is...

Groeten,
                    Stefan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door steenkst Bekijk bericht
                      @G.R. je hebt gelijk. Pas na de commentaar ivm. het gebeuren in de achtergrond heb ik er 2 extra bijgeplakt. Ik wou de titel wijzigen met "updated" achter de bestaande titel. Maar dat gaat blijkbaar niet. De volgende keer zal ik een nieuwe post openenen zodat iedereen "on the same page" zit.

@Mevr. Deka. Ik heb mezelf er al een paar keer op betrapt dat ik straatfotografie wel leuk vind. Misschien in de toekomst meer van dat.
                      Maar je opmerking over de burgemeesteres... Dat is gemeenteraadslid Mr. Kenneth Taylor van het aan de Schelde gelegen Schellebelle.
                      De Sint komt daar elk jaar aan per boot, maar ik was te laat (moet 3 "kadees", "meesleuren", en vond niet direct parking. Heb enkel nog een foto kunnen nemen aan de aanlegsteiger van het trapje naar de boot. Volgend jaar een uur vroeger vertrekken.

Aan allen bedankt om te kijken. En wie braaf is...

Groeten,
                      Stefan
                      Stefan,
                      Blijkbaar de week van de " verkeerde mr en mevr " .... en ik had hier dus blijkbaar niet lang genoeg gekeken om te zien dat het een man was ipv van een vrouw ...Maar 't was het 'lint' rond de persoon die het eerst in mijn oog sprong en pas daarna de persoon in kwestie zelf.

groeten,
                      deka
                      There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Hahaha, 't is wat met die Sint he, iedereen wordt er precies zenuwachtig van, tot op t forum toe...
                        Ik vind dit 3 zeer leuke en alweer heel erg scherpe foto's die ook qua kleur enorm aantrekkelijk zijn.
                        Hij had zijn stalen ros overigens nogal opgeblonken...
                        Stel je kritieken niet te scherp...
                        Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

Working...
                        X