Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

GSM - Herfst valt in het water

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• GSM - Herfst valt in het water

Dit beeld vandaag effe geschoten met de gsm. De kwaliteit is niet top, maar soms is het moment toch even een foto waard.

De herfst valt in het water

Camera: Sony Ericsson
    Model: W890i
    ISO: 100
    Belichting: 1/125 sec.
    Diafragma: 2.8
    Brandpuntsafstand: 3.6mm
    Nikon D5000 - AF-S 18-105 - AF-S 70-300 | SonyEricsson W890i

Re: GSM - Herfst valt in het water

Knap gedaan met je gsm hoor , het moment meer dan waard. Het contrast in de schaduwpartij mis ik wel een beetje in de rest van de foto. Ik zou het zeker niet beter kunnen met mijn gsm .

grtjs
    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

Prettig om naar te kijken en dat is toch het belangrijkste, niet?
      Luc

Comment

Waar is het rustpunt/aandachtspunt voor het oog van de kijker?

Ik kan het niet vinden. Om die reden komt dit bij mij niet verder dan oninteressant kleurrijk.
        Van waardering geniet ik.
        Van kritiek leer ik.

Comment

Toch goed geprobeerd een knappe Foto te maken met je GSM.
          Camera : Canon powershot A470

Comment

Op een hoopje bij elkaar geveegde vervlogen zomer door een GSM vastgelegd. Maar heel
            veel meer is het ook niet, vrees ik. Al zal dat wel voor een aantal mensen voldoende zijn.

Comment

Ik ben blij dat hier toch wel uiteenlopende reacties op gekomen zijn.

Mijn bedoeling was ook niet om een hoogstaande foto te plaatsen. Die poel met bladeren vatte voor mij het moment van het jaar samen waarin we nu zijn. De laatste bladeren hangen naar de bomen, diegene die reeds gevallen zijn worden weggespoeld door de regen om plaats te maken voor de dorre winterkou die reeds voor de deur staat.

Ik vond het toch waard om dit even vast te leggen, met het zeer beperkte materiaal dat ik tot mijn beschikking had op dat moment levert het natuurlijk geen technisch hoogstaande foto op. Maar dit hoeft niet altijd, als een beeld een sfeer kan weergeven of een moment kan vastgrijpen heeft dit voor mij meer waarde dan de technische kwaliteit ervan.

Ook in de alledaagse fotografie, als een moment zich aandient, neem gewoon die foto, niet altijd denken, die instelling, die lens, dat diafragma. Soms moet je gewoon schieten want het kan zo voorbij zijn. Fotografie is niet altijd het beste toestel met de beste lenzen.
              Nikon D5000 - AF-S 18-105 - AF-S 70-300 | SonyEricsson W890i

Comment

Working...
              X