Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bij een bezoek aan een rubberfabriek ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Bij een bezoek aan een rubberfabriek ...

... zag ik deze mannen zitten.
    Jammer genoeg pas achteraf gezien dat de instellingen verre van ideaal waren.
    Maar omdat ik het zelf een leuke foto vind wil ik hem toch met jullie delen. Wat vinden jullie ervan?

F. 5.6 - 1/250 sec. - iso 800 - exposure + 2stops - 51 mm
    Canon EOS 60d - Sigma AF 17-50mm f/2.8 EX DC HSM OS - Canon EF 50mm F/1.4 USM - Canon EF 70-200mm f/4L IS USM - Canon Speedlite 430EX II

Re: Bij een bezoek aan een rubberfabriek ...

Oorspronkelijk geplaatst door Timmen Bekijk bericht
    ... zag ik deze mannen zitten.
    dat (mannen) moest ik effe zoeken hoor.

maar zeker een leuke opname.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Leuke foto, grappig hoe die tweede zich probeert te verstoppen om toch maar niet op de foto te komen.

grtjs
      Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

dankje voor de reacties!
        Canon EOS 60d - Sigma AF 17-50mm f/2.8 EX DC HSM OS - Canon EF 50mm F/1.4 USM - Canon EF 70-200mm f/4L IS USM - Canon Speedlite 430EX II

Comment

Inderdaad een leuke foto. Soms heb je gewoon de tijd niet om je instellingen aan te passen of ben je na een tijdje ergens binnen gelopen te hebben vergeten om de ISO terug omlaag te draaien. Overkomt mij ook.
          Luc

Comment

Ik vind het ook een bijzonder leuke foto!
            Misschien wat bijcroppen, zodat die twee mannen er beter uitkomen. Staat net ietsje teveel info op het beeld
            www.brunodyserinck.be
            https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
              Misschien wat bijcroppen, zodat die twee mannen er beter uitkomen. Staat net ietsje teveel info op het beeld
              Het is al een serieuse crop... veel kleiner kan ik hem niet meer maken zonder dat de kwaliteit ondermaats wordt. Ik kan misschien eens proberen in portretstand.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
                Dat is nou net interessant in fotografie en tussen collega's (want zo noem ik ze met respect), verschillen van visie. Ik vind de omgeving wel belangrijk in dergelijke opnamen vanwege de toegevoegde inhoud, anders neigt het teveel naar portret toestanden. Waarschijnlijk hebben we allebei gelijk, maar belangrijk is dat de auteur informatie krijgt en zelf beslist hoe zijn foto er uiteindelijk zal uitzien.
                Knappe opname en de scherp/onscherpte stoort voor mij geenszins
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

dankje voor de reacties allen!

Comment

Working...
                  X