Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Schotland

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Schotland

Hallo allemaal.
    Na een poosje niets meer gepost te hebben werd het ondertussen weer tijd. Ik heb niet zozeer het idee dat ik vooruit gegaan ben qua fotografie (te weinig tijd gehad, of te weinig tijd gemaakt, 'tis maar hoe je het bekijkt..), maar wou toch graag feedback van jullie horen. De laatste foto's die ik hier geplaats heb waren geschoten in een leegstaand ziekenhuis (topic naam is "Ziekenhuis").

Alvast bedankt voor alle feedback, kleine greep uit de Schotland collectie.
    Gehele set is te bekijken op http://www.flickr.com/photos/bbogus/...7625225364361/

1

2

3

Last edited by bbogus; 9 november 2010, 20:25.

Re: Schotland

knap hoor, nr 2 mag zo in een boekje staan

Comment

Ik vind N1 een heel goeie met een leuke compo.
      Ook knap dat je zowel de donkere als de lichte partijen goed hebt weten vast te leggen.
      N2 lijkt me behoorlijk overbelicht...
      N3 doet me niet zo heel veel.
      Stel je kritieken niet te scherp...
      Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

Dank voor de reacties tot dusver, even toelichten;

Alle foto's zijn bewerkt in Photoshop. Nummer 2 is bewerkt door in een 2e layer de saturation omhoog te gooien, een gaussian blur toe te passen en vervolgens de layer doordrukking op "soft light" te plaatsen. Vond het sprookjesachtige effect wel passen bij de plaat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bbogus Bekijk bericht
          Nummer 2 is bewerkt door in een 2e layer de saturation omhoog te gooien, ...
          Dat had ik meteen door. Een beetje te veel saturatie voor mij.
          Voor de rest vind ik nr 2 toch de beste van de drie.

greetz
          Cheeta
          Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
          flickr

Comment

Dank voor de reactie

Comment

Mijn favoriet is nr. 3, ik voelde mij gelijk in een "mijmering-stemming".
              Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot

Comment

Voor mij in volgorde 1, 3 en ver daarachter 2 wegens overgesatureerd groen.
                Het gras aan de overkant is hier TE groen (volgens mijn mening toch).
                Groetjes

Comment

Working...
                X