Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

eerste huwelijk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • eerste huwelijk

    Hierbij mijn eerste shoot van een huwelijk.
    Wat denken jullie ervan?
    helaas had ik bij de twee laatste een grote fout gemaakt.
    Ik had mijn instellingen vooraf ingesteld, helaas te laat gezien dat bij het uithalen van het toestel deze op Tv stond ipv M.
    conclusie: controle!







    mvg

    Fotoshotz
    "PartyShotZ.be : Photography is my passion, mastering my sight and vision on the world and every living being upon it."

  • #2
    Re: eerste huwelijk

    Goede huwelijksfoto's nemen is niet zo gemakkelijk, je moet eigenlijk het koppel op hun gemak stellen en ze een beetje regisseren, ze iets laten doen met dat is gemakkelijker dan poseren denk ik. het moet romantiek/liefde uitstralen, dat mis ik wel hier.
    wat mij hier opvalt zijn de rare houdingen van de handen in foto 1, de handen vasthouden ter hoogte van de buik van mevrouw zou mooier geweest zijn. bij foto 3 ligt het hand van de vrouw ook niet mooi op de schouder.
    probeer ook in reeksen te werken, één sepia foto heeft geen extra waarde.
    Let ook op je achtergronden, tracht diepte te creëren.
    bij foto1 vraag ik me af waarom er geflitst is.
    bij foto2 mag van mij gerust meneer zijn hoofd een beetje afgesneden zijn.

    Persoonlijk vind ik parkfoto's bij een huwelijk te saai, maar het kan natuurlijk dat het koppel dat vraagt.

    ik zou nog wel wat kunnen opsommen wat ik niet zo mooi vind, maar maak je geen zorgen het koppel zal het wel mooi vinden. Zij gaan eerder voor het aandenken dan voor het artistieke.
    Graag een eerlijke mening.

    Comment


    • #3
      Re: eerste huwelijk

      Inderdaad, maak je geen zorgen want zij zullen het wel mooi vinden. Mensen die niet met fotografie begaan zijn hebben heel andere normen. Voor de rest de raad van mijn voorganger wat opvolgen. Huwelijksreportages en anderen zijn opdrachten waarvan je soms je creativiteit moet wegcijferen in het belang van de klant. Mooie klassieke opnames.
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment

      Working...
      X