Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eenzaam gedragen door de herfst ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eenzaam gedragen door de herfst ...

    Twee verschillende foto's, maar omdat ze dezelfde thematiek hebben, plaatste ik beiden ...
    Tips en commentaar welkom.
    Welke krijgt de voorkeur ?

    groeten,
    deka





    There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

  • #2
    Re: Eenzaam gedragen door de herfst ...

    2 prachtplaten met voorkeur voor de eerste omwille van de dynamiek die erin zit.
    Echt een hele mooie waar niks op aan te merken valt.
    Proficiat, ook voor je fotografisch oog, ke moet het toch ook maar zien, van die herfstdetails...
    Stel je kritieken niet te scherp...
    Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

    Comment


    • #3
      Re: Eenzaam gedragen door de herfst ...

      EDIT: Aangezien ik de foto's nu ook kan zien.
      Beiden zeer mooie foto's met mijn voorkeur naar foto 1
      Last edited by G-rar; 7 november 2010, 19:37.
      Mijn YouTube kanaal || Fotografische uitstapjes in België? Een overzicht per provincie vind je hier.

      Comment


      • #4
        Re: Eenzaam gedragen door de herfst ...

        Grote voorkeur voor nr 2. Heel sober en strak, knap gezien, de soberte goed vastgelegd.

        Bij 1 weet ik niet wat het onderwerp is dat bij je titel past? Is het de steen, de blaadjes, het water?
        https://www.tinicleemputfotografie.com/

        Comment


        • #5
          Re: Eenzaam gedragen door de herfst ...

          Allebei zeer mooi!
          Website[/CENTER]

          Comment


          • #6
            Re: Eenzaam gedragen door de herfst ...

            IK vind de eerste een geweldige foto !!!!!!

            Comment


            • #7
              Re: Eenzaam gedragen door de herfst ...

              Eerste is een hele mooie Deka .
              Tweede is ook een goeie, compo vind ik wel wat te hoog in het kader, weinig ruimte boven het blad.

              grtjs
              Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

              Comment


              • #8
                Re: Eenzaam gedragen door de herfst ...

                De eerste vind ik erg mooi!

                Comment


                • #9
                  Re: Eenzaam gedragen door de herfst ...

                  Mysti, G-Rar,Tini,photographyfreak,fotovriendin,EdjeC,Peter G,

                  Allen bedankt voor het kijken en het commentaar. Meningen zijn nog wat verdeeld, met toch lichte voorkeur voor de eerste ...


                  @Mysti,
                  Bedankt voor mijn " fotografisch " oog ... 't Is natuurlijk wel leuk om altijd de " details " eruit te halen, maar soms wordt het vreselijk moeilijk om dan eens een totaal beeld te nemen en daar dan ook nog tevreden over te zijn ... Enfin, zo heeft iedereen dan weer zijn kwaliteiten.

                  @EdjeC,
                  Er is misschien wat weinig ruimte boven het blad, maar het blad hing daar ook zo eenzaam over die ene tak ... Door het bovenaan wat minder ruimte te geven, wilde ik een beetje het " eenzame hanggevoel " weergeven ...Als ik het blad wat meer ruimte bovenaan wilde geven, kreeg ik er de steel niet zo goed meer op ... en die wilde ik er toch volledig op hebben.Een stapje achteruit zou misschien ook kunnen om wat ruimte bovenaan te geven, maar dan had ik alweer storende elementen in beeld ...
                  Enfin, zo zie je maar dat we allemaal een persoonlijke kijk hebben op datgene wat we willen fotografern.

                  groeten,
                  deka
                  There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

                  Comment


                  • #10
                    Re: Eenzaam gedragen door de herfst ...

                    De eerste heeft wat dynamiek in huis en het blaadje maakt het af. Ook mooie belichting en compo. De tweede is rustig en strak maar origineler en draagt (hangt) wat inhoud met zich mee. Hier is het de onderkant die de grote ruimte schept, dus boven niet nodig.
                    Voor mij de tweede
                    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                    Comment

                    Working...
                    X