Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik denk dat de foto overbelicht was en heb hem een beetje moeten aanpassen maar dit is niet 100 % gelukt.. Heb nog een beetje moeite met de juiste belichtingsinstellingen te vinden
Ik vind dit een schitterende foto.
Een mooi verhaal ook waar de machokultuur mooi naar voor komt!
De jongen vooraan gevolgd door het gesluierd meisje.
Naast de stoffige droogte van het land een waterloop die hier de specifieke kenmerken van dit warme land toont.
Een voor mij een boeiende foto !
Mooie beeldopbouw, leuk shot !
Maar je zwart-wit-omzetting is compleet in de mist gegaan. Er zijn in dit beeld geen hooglichten (witten). De toonzetting mist daardoor 'schwung' en kracht...
Misschien even opnieuw 'processen', maar als je basisbeeld niet goed belicht is, zal het inderdaad niet gemakkelijk zijn...
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Idd een heel knap beeld, maar met die zwart-wit omzetting is idd het een en ander misgegaan. Doe die nog eens over, en smijt er vooral nog eens een goede lap contrast tegenaan
"The day we stop looking, Charlie, is the day we die" - Al Pacino, Scent of a Woman websitefotoblog
Comment