Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Egypte 2010

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Egypte 2010

Deze foto heb ik getrokken toen ik in Egypte was deze zomer. Ik vind vooral de blik in de jongen zijn ogen mooi. Commentaar is meer dan welkom!!

www.nprowler.blogspot.com
    www.hvtphoto.blogspot.com

Re: Egypte 2010

vind het een mooie foto maar op mijn beeldscherm komt ie als erg grijs over, een beetje 1870 of eerder
    http://armando113.wix.com/amartiniphoto

Comment

Ik denk dat de foto overbelicht was en heb hem een beetje moeten aanpassen maar dit is niet 100 % gelukt.. Heb nog een beetje moeite met de juiste belichtingsinstellingen te vinden

Comment

Ik vind dit een schitterende foto.
        Een mooi verhaal ook waar de machokultuur mooi naar voor komt!
        De jongen vooraan gevolgd door het gesluierd meisje.
        Naast de stoffige droogte van het land een waterloop die hier de specifieke kenmerken van dit warme land toont.
        Een voor mij een boeiende foto !

Comment

Mooie beeldopbouw, leuk shot !
          Maar je zwart-wit-omzetting is compleet in de mist gegaan. Er zijn in dit beeld geen hooglichten (witten). De toonzetting mist daardoor 'schwung' en kracht...
          Misschien even opnieuw 'processen', maar als je basisbeeld niet goed belicht is, zal het inderdaad niet gemakkelijk zijn...
          Greetz, Kariboe
          * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
          Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Bedankt! en zal er zeker op letten om dit in de toekomst te verbeteren

Comment

Idd een heel knap beeld, maar met die zwart-wit omzetting is idd het een en ander misgegaan. Doe die nog eens over, en smijt er vooral nog eens een goede lap contrast tegenaan
              "The day we stop looking, Charlie, is the day we die" - Al Pacino, Scent of a Woman
              website fotoblog

Comment

Working...
              X