Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Had rechts toch wel iets meer ruimte mogen hebben. 't Is nu wel erg krap.
Voor mij had onderaan er wat bij gemogen. Dan lijkt het minder op dat hij net over de
rand komt kijken. Ook vind ik de haarplukjes die achter het oor uitsteken niet echt mooi.
Links - de kijkrichting - had ook wel wat meer ruimte kunnen hebben.
Mooie close up voor mij maar toch... net teveel of te weinig kin.
Mijn voorkeur is dat onderaan nog zoveel wordt weggesneden dat het lichte deel van de kin afvalt.
Nummer 2 en 3 noemen we op dit forum geen zwart/wit.
[Mod]
Bedankt om de foto's te verkleinen
Je had dit wel in het oorspronkelijke topic mogen doen Een nieuw topic starten was niet nodig. Je kan een bericht aanpassen (nieuwe links, spellingsfouten,...) dmv de knop "aanpassen" rechtsonder je bericht.
Ik heb het eerste topic gelijk doen verdwijnen omdat het overbodig is geworden.
Nog een laatste tip die ik wil meegeven. Je mag foto's plaatsen tot een grootte van maximaal 900 pixels aan de langste zijde. Maak hier gerust gebruik van.
[Mod]
Bedankt om de foto's te verkleinen
Je had dit wel in het oorspronkelijke topic mogen doen Een nieuw topic starten was niet nodig. Je kan een bericht aanpassen (nieuwe links, spellingsfouten,...) dmv de knop "aanpassen" rechtsonder je bericht.
Ik heb het eerste topic gelijk doen verdwijnen omdat het overbodig is geworden.
Nog een laatste tip die ik wil meegeven. Je mag foto's plaatsen tot een grootte van maximaal 900 pixels aan de langste zijde. Maak hier gerust gebruik van.
Was ik van plan, maar kon het nergens terugvinden. Ik had de foto ook verkleind naar 900 pixels maar blijkbaar toch niet ok. Daarom maar drastisch gewijzigd naar 450
Bedankt voor de feedback. Blijkbaar toch nog wat werk aan de winkel.
3de foto vond ik inderdaad ook de beste, sommige opmerkingen had ik voor me zelf ook al gemaakt.
De belichting is gemaakt met een studio flits, en ik had echt wel de intentie om met die schaduwen te werken, maar mogelijk mss toch iets minder.
Derde vind ik een heel mooi portretje waar optimisme en blijheid van afstraalt. Het lijkt
een echte flapuit met een goedmoedig, warm karakter. Post die gerust iets groter en met
een ander kadertje.
Oorspronkelijk geplaatst door Gert van de milaBekijk bericht
Was ik van plan, maar kon het nergens terugvinden.
Bedoel je dat je het topic niet kon terugvinden?
Een gemakkelijke manier om je eigen topics terug te vinden is de volgende:
Rechtsboven op het scherm zie je een klein kadertje met daarin "Welkom, Gert van de mila - je laatste bezoek: blabalabla... "
Als je op je naam klikt kom je op een andere pagina waar je de volgende kadertjes vindt:
Over mij
Statistieken
Contactinformatie
Als je dan naar Statistieken gaat vind je leuke weetjes over jezelf Waaronder een handige link "Zoek alle discussies die gestart zijn door Gert van de mila"
Daar vind je altijd alles terug, tenzij het verwijderd is door een mod, zoals ik met je andere topic heb gedaan
Derde vind ik een heel mooi portretje waar optimisme en blijheid van afstraalt. Het lijkt
een echte flapuit met een goedmoedig, warm karakter. Post die gerust iets groter en met
een ander kadertje.
thx voor je feedback. Ik vond de derde ook wel de mooiste.
Comment