Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

eerste zw/w portretten

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• eerste zw/w portretten

Nieuwe poging (foto's kleiner gemaakt) - mijn eerste portretjes in zwart/wit. alle commentaar welkom

Canon EOS 7D - ...

Re: eerste zw/w portretten

Een hele goeie derde!!!
    Dan nummer 2.
    Nummer 1 vinf ik niet zo geslaagd.
    Stel je kritieken niet te scherp...
    Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

Best aangenaam om naar te kijken. In de eerste had ik graag wat meer van de ogen (of oog) gezien.
      Luc

Comment

Had rechts toch wel iets meer ruimte mogen hebben. 't Is nu wel erg krap.

Voor mij had onderaan er wat bij gemogen. Dan lijkt het minder op dat hij net over de
        rand komt kijken. Ook vind ik de haarplukjes die achter het oor uitsteken niet echt mooi.
        Links - de kijkrichting - had ook wel wat meer ruimte kunnen hebben.

Mooie close up voor mij maar toch... net teveel of te weinig kin.
        Mijn voorkeur is dat onderaan nog zoveel wordt weggesneden dat het lichte deel van de kin afvalt.

Nummer 2 en 3 noemen we op dit forum geen zwart/wit.
        Van waardering geniet ik.
        Van kritiek leer ik.

Comment

redelijke portretten, die alle een betere belichting kunnen gebruiken.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

[Mod]
            Bedankt om de foto's te verkleinen
            Je had dit wel in het oorspronkelijke topic mogen doen Een nieuw topic starten was niet nodig. Je kan een bericht aanpassen (nieuwe links, spellingsfouten,...) dmv de knop "aanpassen" rechtsonder je bericht.
            Ik heb het eerste topic gelijk doen verdwijnen omdat het overbodig is geworden.

Nog een laatste tip die ik wil meegeven. Je mag foto's plaatsen tot een grootte van maximaal 900 pixels aan de langste zijde. Maak hier gerust gebruik van.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
              [Mod]
              Bedankt om de foto's te verkleinen
              Je had dit wel in het oorspronkelijke topic mogen doen Een nieuw topic starten was niet nodig. Je kan een bericht aanpassen (nieuwe links, spellingsfouten,...) dmv de knop "aanpassen" rechtsonder je bericht.
              Ik heb het eerste topic gelijk doen verdwijnen omdat het overbodig is geworden.

Nog een laatste tip die ik wil meegeven. Je mag foto's plaatsen tot een grootte van maximaal 900 pixels aan de langste zijde. Maak hier gerust gebruik van.
              Was ik van plan, maar kon het nergens terugvinden. Ik had de foto ook verkleind naar 900 pixels maar blijkbaar toch niet ok. Daarom maar drastisch gewijzigd naar 450
              Last edited by Gert van de mila; 5 november 2010, 19:55.
              Canon EOS 7D - ...

Comment

Bedankt voor de feedback. Blijkbaar toch nog wat werk aan de winkel.
                3de foto vond ik inderdaad ook de beste, sommige opmerkingen had ik voor me zelf ook al gemaakt.
                De belichting is gemaakt met een studio flits, en ik had echt wel de intentie om met die schaduwen te werken, maar mogelijk mss toch iets minder.
                Canon EOS 7D - ...

Comment

Derde vind ik een heel mooi portretje waar optimisme en blijheid van afstraalt. Het lijkt
                  een echte flapuit met een goedmoedig, warm karakter. Post die gerust iets groter en met
                  een ander kadertje.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gert van de mila Bekijk bericht
                    Was ik van plan, maar kon het nergens terugvinden.
                    Bedoel je dat je het topic niet kon terugvinden?
                    Een gemakkelijke manier om je eigen topics terug te vinden is de volgende:
                    Rechtsboven op het scherm zie je een klein kadertje met daarin "Welkom, Gert van de mila - je laatste bezoek: blabalabla... "

Als je op je naam klikt kom je op een andere pagina waar je de volgende kadertjes vindt:
                    Over mij
                    Statistieken
                    Contactinformatie

Als je dan naar Statistieken gaat vind je leuke weetjes over jezelf Waaronder een handige link "Zoek alle discussies die gestart zijn door Gert van de mila"
                    Daar vind je altijd alles terug, tenzij het verwijderd is door een mod, zoals ik met je andere topic heb gedaan

Comment

Is inderdaad handig, bedankt voor de tip!
                      Canon EOS 7D - ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                        Derde vind ik een heel mooi portretje waar optimisme en blijheid van afstraalt. Het lijkt
                        een echte flapuit met een goedmoedig, warm karakter. Post die gerust iets groter en met
                        een ander kadertje.
                        thx voor je feedback. Ik vond de derde ook wel de mooiste.
                        Canon EOS 7D - ...

Comment

Working...
                        X