Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Showballet

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Showballet

Nikon FX, Nikkor, Lowepro, Falcon Eyes, Jinbei en Walimex

BD1614BE

Re: Showballet

Je hebt het natuurlijk niet altijd te kiezen maar die hand onderaan stoort een beetje.
    Verder mis ik wat scherpte op het lichaam van de dame. Op het gezicht zit het wel goed denk ik.
    de kleuren vind ik wel goed maar aan de compositie scheelt ook iets. Ik denk dat ze wat te krap in het kader zit maar ook dat was misschien niet anders mogelijk.
    Stel je kritieken niet te scherp...
    Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

Leuke glitterachtergrond en leuke gelaatsuitdrukking vastgelegd.

Het meisje heeft echter 2 ruggen, 2 rokken, 2 riemen. De hand vooraan is ook storend. Je hebt uiteraard niet alles in de hand, maar mits een beetje zoeken kan je wel tot een mooie compo komen.
      Succes!
      https://www.tinicleemputfotografie.com/

Comment

Jullie hebben natuurlijk allebei een punt maar rekeninghoudend met het feit dat hier in totaal een 8-tal personen op het podium tegen hoog tempo een choreografie aan het uitvoeren waren...

Mij was het vooral om dit moment, die uitdrukking te doen. Heb er nog aan gedacht om mr PS aan 't werk te zetten maar ben hier niet echte een fan van.
        Nikon FX, Nikkor, Lowepro, Falcon Eyes, Jinbei en Walimex

BD1614BE

Comment

Working...
        X