Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

@ Sea

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• @ Sea

Grtz
    Bart
    Eos 7D- Eos 1D Mark4 - EF100 400mm L IS USM - EF S 10-22mm f3.5 4.5 USM - EF 24 70 mm F2.8L

Re: @ Sea

Gezien de moeilijke belichting zeker niet slecht.
    Inhoudelijk ook wel leuk gezien, de mens lijkt zo wel heel klein tov de zee.
    Stel je kritieken niet te scherp...
    Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

Die mag er zeker zijn. De lijnen, de persoon en zijn/haar schaduw, het tegenlicht, de sfeer. Ik hou er wel van.
      Luc

Comment

Standpunt vn foto vind ik goed. Evenals positie v figuur. Voor de rest vind ik de bedoeling onduidelijk ; wat wilde je in beeld brengen ? Ik zie het niet......het zal aan mij liggen. Maar zoals gezegd toch ook positieve tekens. Go on !
        canon5DIII, 24-105mm, 50mmf1.4, Panasonic TZ-7

website : www.leonvanham.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Medussa Bekijk bericht
          Standpunt vn foto vind ik goed. Evenals positie v figuur. Voor de rest vind ik de bedoeling onduidelijk ; wat wilde je in beeld brengen ? Ik zie het niet......het zal aan mij liggen. Maar zoals gezegd toch ook positieve tekens. Go on !
          Wou gewoon eens een stuk vanuit een hoger perspectief fotograferen,
          en ben zelf best tevreden op het moment dat ik afgedrukt heb

bedankt voor de pos. reacties allemaal
          Eos 7D- Eos 1D Mark4 - EF100 400mm L IS USM - EF S 10-22mm f3.5 4.5 USM - EF 24 70 mm F2.8L

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Medussa Bekijk bericht
            Idem.
            Blijven zoeken en niet opgeven!
            https://www.tinicleemputfotografie.com/

Comment

Working...
            X