Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
@ Sea
Collapse
X
-
@ Sea
Eos 7D- Eos 1D Mark4 - EF100 400mm L IS USM - EF S 10-22mm f3.5 4.5 USM - EF 24 70 mm F2.8LLabels: Geen
-
-
Re: @ Sea
Gezien de moeilijke belichting zeker niet slecht.
Inhoudelijk ook wel leuk gezien, de mens lijkt zo wel heel klein tov de zee.Stel je kritieken niet te scherp...
Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander
-
Standpunt vn foto vind ik goed. Evenals positie v figuur. Voor de rest vind ik de bedoeling onduidelijk ; wat wilde je in beeld brengen ? Ik zie het niet......het zal aan mij liggen. Maar zoals gezegd toch ook positieve tekens. Go on !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Medussa Bekijk berichtStandpunt vn foto vind ik goed. Evenals positie v figuur. Voor de rest vind ik de bedoeling onduidelijk ; wat wilde je in beeld brengen ? Ik zie het niet......het zal aan mij liggen. Maar zoals gezegd toch ook positieve tekens. Go on !
en ben zelf best tevreden op het moment dat ik afgedrukt heb
bedankt voor de pos. reacties allemaalEos 7D- Eos 1D Mark4 - EF100 400mm L IS USM - EF S 10-22mm f3.5 4.5 USM - EF 24 70 mm F2.8L
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Medussa Bekijk berichtStandpunt vn foto vind ik goed. Evenals positie v figuur. Voor de rest vind ik de bedoeling onduidelijk ; wat wilde je in beeld brengen ? Ik zie het niet......het zal aan mij liggen. Maar zoals gezegd toch ook positieve tekens. Go on !
Blijven zoeken en niet opgeven!
Comment
-
Comment