Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

weekje niewpoort

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• weekje niewpoort

bij deze enkele foto's van het weekje nieuwpoort.
    laat jullie comments maar komen.

en een linkje omdat deze te groot is voor deftig op het forum te krijgen.
    Last edited by kevke; 3 november 2010, 23:31.
    Sony a65 - Sony 18-70 f/3.5 5.6 - Hoya HRT Polarisatiefilter en UV-Coating 55mm - Tamron AF 70-300 macro f/1.4 5.6 + Hoya HMC UV (C) Filter 62mm - Sigma EF-610 DG Super Sony Flitser

Re: weekje niewpoort

Het is altijd lastig om foto's te bekijken die zo tegen elkaar aan zijn geschoven.
    Probeer eerst eens tussen de foto's twee witregels te voegen.

De hele boel centreren mag ook hoor, dat kijkt nog prettiger.
    En dat levert dat een verhoogde kans op commentaar.
    Van waardering geniet ik.
    Van kritiek leer ik.

Comment

eerst post aangepast.
      Sony a65 - Sony 18-70 f/3.5 5.6 - Hoya HRT Polarisatiefilter en UV-Coating 55mm - Tamron AF 70-300 macro f/1.4 5.6 + Hoya HMC UV (C) Filter 62mm - Sigma EF-610 DG Super Sony Flitser

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kevke Bekijk bericht
        eerst post aangepast.
        Dat kijkt toch veel aangenamer.

Deze lijkt voor mij wat aan scherpte te missen maar dat hoeft niet altijd erg te zijn. Wel is
        het jammer dat het oog van de gans onzichtbaar is. Wellicht te wijten aan het wegzwemmen.

Ik weet niet wat ik hierover moet zeggen. Misschien zegt de foto ook niet veel (bijzonders).

Mooi sober gehouden. Goed zwart, wit en enkele kleuraccenten. Wel denk ik enkele
        sensorvlekken te zien. Maar eens schoonmaken. Deze vind ik de beste van de drie.
        Van waardering geniet ik.
        Van kritiek leer ik.

Comment

Eigenaardig hoe beginners (?) gretig gebruik maken van die "zoom".

(Foto 2) Laat plaats, zodanig dat je boot nog kan varen. Het stuk Oosterstaketsel (boven in beeld) geeft meer afleiding dan goed is.
          (Foto 3) Zorg dat je onderwerp er volledig opstaat (begin met het staketsel in de rechter hoek) zodat het niet afgesneden is.

Op tijd en stond je lens afkuisen (of nadien wegwerken in een progje).
          perman
          canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

@Plaatwerker: vlekken zijn al opgelost hoor, sensor even opgekuisd.

Bij foto 2 was mijn bedoeling om de meeuwen rond de boot mee in beeld te nemen.

@perman: check link.

Comment

Jammer dat je die laatste er niet op krijgt maar met BD Sizer zou dat toch wel moeten lukken.
              Dit is namelijk veruit de beste en zelfs een heel erg goeie te noemen, zeker met het formaat dat je er hebt aan gegeven.
              De andere 3 zeggen me niet zoveel, mede door een gebrek aan scherpte.

Greetz
              Stel je kritieken niet te scherp...
              Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

Comment

Working...
              X