Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mercator oostende

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• mercator oostende

mijn eerste post eens kijken wat jullie ervan vinden! alle 3 genomen met een compact camera, panasonic dmc tz10. heb wel de indruk, wanneer ik de foto's verklein voor op BD dat er meer ruis in voorkomt dan de orginele grote foto's.

Re: mercator oostende

ga voor de laatste, heeft voor mij de meeste sfeer.
    ook het nut van het flitsen hier het beste.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Mercator vind ik persoonlijk heel moeilijk om knap in beeld te brengen. Veel te veel gebouwen rondom en het zeilschip is kompleet omringd door jachten wat geweldig "drukke" beelden oplevert.

Van deze reeks vind ik de eerste de beste. Alleen jammer dat de boegspriet afgesneden is ...
      The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Voor mij ook die laatste, maar ik had wat onderaan en het gebouw rechts er af gesneden.

@Bouk: is hier geflitst? Dat heeft toch geen zin?
        Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot

Comment

heb mijn flits gebruikt, zou het veel verschil zijn zonder flits? 2 van de 3 foto's zijn op een andere positie genomen, wat ik wel vind is wanneer ik inzoom op de mercator dat hij meer "naturel" overkomt als je vergelijkt met foto 3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Happy Genes Bekijk bericht

@Bouk: is hier geflitst? Dat heeft toch geen zin?
            tuurlijk wel, zie de voorgrond.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Bij die laatste kan ik inkomen dat de voorste masten belicht worden, maar bij die anderen vind ik de voorgrond toch maar donker.
              Zo'n invulflits heeft toch maar zin in onderwerpen dichtbij?
              Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot

Comment

Ik twijfel ook over het al of niet flitsgebruik.
                Mijn eerste idee toen ik de foto bekeek was: ietsje opgelicht via nabewerking?
                Groeten,
                Stefan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk bericht
                  Mercator vind ik persoonlijk heel moeilijk om knap in beeld te brengen. Veel te veel gebouwen rondom en het zeilschip is kompleet omringd door jachten wat geweldig "drukke" beelden oplevert.

Van deze reeks vind ik de eerste de beste. Alleen jammer dat de boegspriet afgesneden is ...
                  Dit is ook mijn gedacht , het is inderdaat zeer moeilijk om dit prachtige schip mooie in beeld te krijgen , het zou in zijn thuishaven beter tot zijn recht komen

Groeten

Joeri
                  Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
                  www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

Comment

geen nabewerking aan deze foto's

Comment

alvast bedankt voor de reacties, volgende keer neem ik zeker meerdere foto's met en zonder flits in zo'n situatie, kan ik ook eens het verschil zien

Comment

Working...
                      X