Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik vind de eerste ook helemaal niet mis met die personen op de voorgrond. da's ook zo'n typisch beeld van een kermis vind ik. degenen die staan te wachten op vrienden of om zelf de attractie te gaan doen...
Stel je kritieken niet te scherp...
Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander
Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR
Ik vind het alle drie toppies. Voorkeur ook voor nr. 3 natuurlijk, met eerbied voor nr.1en ook 2.
Als alles meegezeten had (auto weg, plastieken stoeltjes weg,....enz.) had je volgens mij een echte foto voor het nageslacht.
gr, respect !
Comment