Dank je wel!
Ze komt net terug van 9 maanden Zuid-Amerika, daarom dat haar huid wat rood ziet. Zou het beter zijn mocht ik het wat aanpassen?
dan riskeer je de andere kleuren te beïnvloeden en die zijn mooi.
ook moet je er dan op letten dat victor wit blijft.
misschien is het veiliger om het zo te laten, het is niet extreem.
wat je wel kan doen is lichtjes de saturatie verminderen en de gamma wat verhogen.
heb ik net even geprobeerd en dat ziet er beter uit.
maar het is ook een kwestie van smaak en van scherm waarmee je het bekijkt.
Mij stoort die schuine lamp een beetje. Komt onverzorgd over.
Ik zou ze zeker in beeld laten want ze contrasteert mooi met de muur, maar gewoon even rechtzetten
en net niet helemaal in beeld zou mooi zijn.
Ik vind deze foto krak erop! Ik hou hiervan!
Je hebt mooie blikken vast, je compositie is top, de kleuren geven sfeer aan het kader, kortom: het zit juust!
Zelfs dat beetje roodheid in de huidskleur past hier wel vind ik.
Schoolopdracht meer dan geslaagd! En wat mij betreft (jammer dat je niet aan crossposting mag doen) mag je deze foto versluizen naar Showcase!
Mooi maar ik vraag mij af wat die rode vlek is boven haar linker bovenarm. Is dit een kussen of zo ?
De lamp mag van mij schuin blijven staan, past in het plaatje :-)
Thema is gelukt maar; nu nog wat meer aandacht aan de opname zelf besteden.
zal de volgende opdracht zijn?
camerastandpunt.
licht.
compo.
na bewerking.
grt,bouk.
Dank jullie wel voor de reacties!
Het rode lampje stond eerst links, maar dat bracht de compositie uit evenwicht, dan maar rechts gezet, waardoor dat het lampje dan weer zijn eigen evenwicht verloor
De poes was inderdaad in het begin stressy, maar begon zich daarna op haar gemak te voelen toen plots....de shutter het begaf
Ik kon niet verder achteruit, ik zat al tussen mijn statief en de tv geplakt Ik kon ook niet groter gaan, want dan stond er een deur en een paar stopcontacten op
Ik heb er in ieder geval veel uit geleerd, ook uit jullie opmerkingen!
Comment