Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Misschien een vreemde vraag gezien ik zelf de foto gemaakt heb, maar wat is het effect van de F22? Bedoel je dat zowel voor als achtergrond relatief scherp zijn? Ik had deze gekozen om de sluiterijd op 8 seconden te krijgen zodat de licht- streep tot de tunnel loopt.
Groeten,
Stijn
Last edited by Warme bakker; 28 oktober 2010, 10:13.
Canon EOS 450D, Canon 18-55mm, Canon 55-250mm en Canon 50mm 1.8
De lichten worden sterretjes bij een klein diafragma
Oorspronkelijk geplaatst door Warme bakkerBekijk bericht
Hi Bouk,
Bedankt voor je reactie.
Misschien een vreemde vraag gezien ik zelf de foto gemaakt heb, maar wat is het effect van de F22? Ik had deze gekozen om de sluiterijd op 8 seconden te krijgen zodat de licht- streep tot de tunnel loopt.
Oorspronkelijk geplaatst door Warme bakkerBekijk bericht
Misschien een vreemde vraag gezien ik zelf de foto gemaakt heb, maar wat is het effect van de F22? Ik had deze gekozen om de sluiterijd op 8 seconden te krijgen zodat de licht- streep tot de tunnel loopt.
Comment