Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aanmeren op stap en genieten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Aanmeren op stap en genieten

    Alle com.welkom
    Alvast bedankt om te kijken.





    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us

  • #2
    Re: Aanmeren op stap en genieten

    Hoewel ze technisch denk ik niet slecht zijn, vertellen de foto's mij niks interessants.
    Het zijn goede vakantiekiekjes die voor de vakantiegangers ongetwijfeld heel leuke herinneringen boven halen maar helaas ook niets meer...
    Sorry.
    Stel je kritieken niet te scherp...
    Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

    Comment


    • #3
      Re: Aanmeren op stap en genieten

      Heb ik u de toelating gegeven om een foto van mijnen boot te nemen
      Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
      http://album.zoom.nl/user/lindberg/

      Comment


      • #4
        Re: Aanmeren op stap en genieten

        Oorspronkelijk geplaatst door Mysti Bekijk bericht
        Hoewel ze technisch denk ik niet slecht zijn, vertellen de foto's mij niks interessants.
        Het zijn goede vakantiekiekjes die voor de vakantiegangers ongetwijfeld heel leuke herinneringen boven halen maar helaas ook niets meer...
        Sorry.
        Maw, die foto's mogen hier niet getoond worden?
        Het zijn leuke foto's.

        Stel je kritieken niet te scherp...
        Fotografie is leren kijken.
        http://johanluyckx.weebly.com

        Comment


        • #5
          Re: Aanmeren op stap en genieten

          De sfeer zit misschien wel goed, maar op vakantie zijn dit vaak de minder leuke
          momenten. Voordat zo'n boot is aangemeerd, dan voordat iedereen er weer van
          af is. En dat zie je een beetje aan de foto, al is de laatste toch wat meer genot.

          Comment


          • #6
            Re: Aanmeren op stap en genieten

            bij de tweede foto vind ik de centrale plaats van de lantaarnpaal (bovendien vlak achter een persoon haar hoofd) jammer.
            Ik vind de foto's overladen: er is teveel om de aandacht van de kijker naar te lokken.
            Wel technisch mooie foto's.

            Comment


            • #7
              Re: Aanmeren op stap en genieten

              Oorspronkelijk geplaatst door Tollerke Bekijk bericht
              Maw, die foto's mogen hier niet getoond worden?
              Het zijn leuke foto's.

              Stel je kritieken niet te scherp...
              Uiteraard mogen ze hier getoond worden. Ik zal de laatste zijn die de pretentie heeft te zeggen welke foto's hier al dan niet gepost mogen worden. Echter houdt het posten van foto's in dat je in zekere zin vraagt wat men er van vindt en dan kom je verder met een eerlijke mening dan met wat luchtig geklets.

              Als dit al te scherpe antwoorden zijn, dan vraag ik me af wat je vindt van anderen hun commentaar op vaak nog betere foto's.

              En zoals ik al zei zijn de foto's wat mij betreft technisch in orde, hetgeen niet echt een bijtende en pijnlijke opmerking kan genoemd worden denk ik.

              Bij de derde foto was er misschien beter een keuze gemaakt tussen ofwel het hele landschap, maar dan zonder (te) klein model erbij ofwel een foto van het model met minder 'landschapsinfo' erbij.
              Dat zou dan wel een foto zijn die wat bleef hangen denk ik.


              Mvg

              Mysti
              Stel je kritieken niet te scherp...
              Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander

              Comment


              • #8
                Re: Aanmeren op stap en genieten

                Drie mooie vakantiefoto's Delucce. Enne..... ik heb er geen probleem mee dat je mijn boot en mijn vriendinnen fotografeert !.
                Groetjes

                Comment

                Working...
                X