Afgelopen weekend met een 30-tal personen (vrienden en familie) naar de Ardennen getrokken voor 3 dagen. (in de streek rond Malmedy)
Daar heb ik veel foto's kunnen maken. Met deze 3 als betere volgens mij. Maar denk toch dat ze nog beter hadden kunnen zijn. Daarom vraag ik jullie: Wat vinden jullie van deze foto's? En wat zou ik dan beter kunnen doen? Welke is de beste? ...

Bedankt om te kijken.
EDIT: Exif toegevoegd.
Daar heb ik veel foto's kunnen maken. Met deze 3 als betere volgens mij. Maar denk toch dat ze nog beter hadden kunnen zijn. Daarom vraag ik jullie: Wat vinden jullie van deze foto's? En wat zou ik dan beter kunnen doen? Welke is de beste? ...

Code:
Model = Canon PowerShot SX20 IS Exposure Time = 1/8" F Number = F8 ISO Speed Ratings = 80 Flash = Flash did not fire, compulsory flash mode

Code:
Model = Canon PowerShot SX20 IS Exposure Time = 1/50" F Number = F8 ISO Speed Ratings = 80 Flash = Flash fired, compulsory flash mode, red-eye reduction mode

Code:
Model = Canon PowerShot SX20 IS Exposure Time = 1/200" F Number = F5 ISO Speed Ratings = 200 Flash = Flash did not fire, compulsory flash mode
Bedankt om te kijken.
EDIT: Exif toegevoegd.
Comment