Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik hoop dan ook dat de scherpte ook onder de abstractheid valt, want die ontbreekt wel.
Kleuren vind ik
Mischien muggenziften, maar ij zijn gewoon om handtekeningen rechts te zetten.
Al is het een bescheiden handtekening, toch stoort ze mij omdat ze links staat.
Ben wel nieuwsgierig dat andere dat gevoel ook hebben of dat het een scheve hersenkronkel is in mijn koppeke
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Bedankt voor het kijken en het commentaar.
Ik stel inderdaad vast dat er tussen mijn versie en de geposte versie wat verschil is wat betreft de scherpte ... 't Zal wellicht aan het verkleinen liggen.
Wat betreft de handtekening : het links plaatsen komt misschien vanuit mijn natuurlijke aangeboren linkshandigheid ???
Meestal zet ik mijn handtekening op de plaats van de foto waar ze het minst stoort ... Het kan soms rechts, het kan soms links ...
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Ik vind het een toffe foto, mooie verdeling van vlakken, ik zou enkel het bovenste of onderste vlak wat groter nemen, nu zijn ze ongeveer even groot.
Roept bij mij twee totaal verschillende beelden op... vreemd.
Aan de ene kant vind ik het een abstract schilderijtje (maar dan wel onscherper maken), en aan de andere kant roept het bij mij een beeld op van de slechte staat waarin sommige openbare sportterreinen zich bevinden... ik weet niet of het op zo'n plek gefotografeerd werd, maar de kleur in het midden doet mij een beetje denken aan een atletiekpiste.
Alleszinds een erg geslaagde foto voor mij!
Ik kom er zelfs af en toe even naar terug om hem nog eens terug te zien.
@Karek : dat heb je fijng gezien ... het is inderdaad op een " piste " gemaakt. Maar eentje die door jan en alleman wordt belopen en doorkruist ...
Wat betreft de vlakken bovenaan en onderaan en hun gelijkheid : indien ik het bovenvlak wat breder nam, zat ik met een storend element in de achtergrond. Een beetje anders kadreren was moeilijk om dan nog mooi het schaduwlijnenspel te kunnen hebben. Vandaar de verdeling van de vlakken bovenaan en onderaan.
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Knap vastgesteld en illustratief in beeld vastgelegd Beeldverhaal met prima vlakverdeling Het hoofdonderwerp wel niet picturaal scherp wat in deze wenselijk was
Mischien muggenziften, maar wij zijn gewoon om handtekeningen rechts te zetten.
Al is het een bescheiden handtekening, toch stoort ze mij omdat ze links staat.
Ben wel nieuwsgierig dat andere dat gevoel ook hebben of dat het een scheve hersenkronkel is in mijn koppeke
Robby BB
Mij stoort het niet dat ze links staat maar ik ben dan ook linkshandig. Ik kijk meestal van rechts naar links in een foto.
't Is dus eerder een rechts- versus een linkshandige hersenkronkel ipv een scheve hersenkronkel.
Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot
Comment