Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pretpark Dadizele

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Pretpark Dadizele

Go-kar-no-more

Molentje

Draaier
    Last edited by snicker; 26 oktober 2010, 19:28. Reden: Foto's te groot

Re: Pretpark Dadizele

Je foto's zijn te groot. Mag max. 900 px zijn langs de langste zijde.

Los daarvan vind ik jouw foto's wel iets hebben, goed gekozen kleuromzetting. 't Is niet echt zwart/wit hé. Of bedriegen mijn ogen me.

Bij foto 1 had ik nog iets meer nadruk gelegd op de go-car door een kleiner f-getal te nemen en ze iets meer rechts te positioneren.

Bij foto 2 weet ik niet goed of ik zelf meer of minder kader had laten zien.

bij foto 3 vind ik die suggestie van beweging wel leuk! Heb je er een draai aan gegeven?

Leuk onderwerp heb je gekozen! Kun je daar vrij in rondlopen??
    Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot

Comment

Ik was er laatst ook nog en zag de " go cart " op een andere locatie in het park ...
      Persoonlijk vind ik foto 2 wel mooi bekeken en goed gekozen standpunt. Precies alsof je de molen ziet op een ouderwets TV scherm .
      Zelf zou ik echter kiezen voor volledig zw, maar da's weer persoonlijke smaak.
      groeten,
      deka
      There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Happy Genes Bekijk bericht

Leuk onderwerp heb je gekozen! Kun je daar vrij in rondlopen??
        Je kan daar vrij in rondlopen...... maar het mag niet, toch zijn er praktisch elke dag mensen foto's aan het maken. Dit zal duren tot er eens iets ernstigs gebeurt zeker.
        Groetjes

Comment

Het is inderdaad Sephia dus...

Je kan daar inderd zomaar binnen alhoewel ik denk dat het verboden is...
          Desondanks leuke locatie om daar kiekjes te nemen!

Comment

[Mod]
            De foto's zijn groter dan de toegestane afmetingen op het forum. Gelieve de foto's te verkleinen en weer zichtbaar te plaatsen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
              [Mod]
              De foto's zijn groter dan de toegestane afmetingen op het forum. Gelieve de foto's te verkleinen en weer zichtbaar te plaatsen.
              Okido, zal der sebiet iets aan doen, sorry!

Comment

Bedankt voor de snelle reactie

Comment

Working...
                X