Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik vraag me alleen maar af, indien je zo'n mooie foto hebt, waarom er dan zo'n lelijk kader
rond doen?
Toegegeven, zal ook wel iets met smaak te maken hebben, maar toch.
Ik vraag me alleen maar af, indien je zo'n mooie foto hebt, waarom er dan zo'n lelijk kader
rond doen?
Toegegeven, zal ook wel iets met smaak te maken hebben, maar toch.
Doudeke,
Bedankt voor het kijken en het commentaar.
Wat betreft de " lelijke " kader ... Soms vind ik dat een kader de foto af maakt, maar daar kunnen meningen inderdaad over verschillen. De kleur van de kader neem ik meestal door een element uit de foto te nemen ...
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Het is een mooie foto Deka, met of zonder kader . Daar ben je inderdaad liefhebber van of niet, mij stoort het hier zeker niet. Ik werk ook graag met een kader en gebruik dan ook al eens een kleurtoon die veel aanwezig is in de foto.
grtjs
Edje C
Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
Comment