[Mod-LesC]Om crossposting te vermijden (absoluut verboden!), breng ik deze foto opnieuw even onder de aandacht.[/Mod]
Mijn persoonlijk idee: geslaagde foto, correcte belichting (details in het zwart zijn behouden, geen uitbranding van het wit). Onderwerp mocht misschien iets ruimer in het kader, zeker onderaan. Hou niet echt van de uitsnede, maar da's persoonlijk. Ik probeer, waar mogelijk een "klassiek formaat" (2/3; 4/3; eventueel vierkant) te hanteren.
als ik naar de lucht/wolken/stralen kijk, denk ik dat de zon achter de paraplu zit?
maar dat komt er op de ze opname niet echt uit.
tis wel een leuk plaatje.
grt,bouk.
Ik vind de stralen een mooie velengenis zijn van de spaken in de paraplu.
Het lijkt alsof ze ergens in het luchtruim zit rond te zweven alla Mary Poppins.
Nette plaat
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Een gelikt plaatje, waar op zich niet zo heel veel van te zeggen is.
Je ziet dat er op belichting en compositie gelet is.
Maar... het lijkt me eerder een foto te zijn die commerciële doeleinden als oogmerk heeft.
Ik zou er zo de tekst "Malaysian Airlines wishes you nice holidays" bij kunnen denken, par example
Bedankt om deze even terug in de aandacht te brengen,
ik was al van de veronderstelling dat de foto voor velen teleurstellend was en dat ik
daarom geen reactie kreeg. Zal ook naar de toekomst crossposting vermijden.
M'n excuses hiervoor
[Mod-LesC]Om crossposting te vermijden (absoluut verboden!), breng ik deze foto opnieuw even onder de aandacht.[/Mod]
Mijn persoonlijk idee: geslaagde foto, correcte belichting (details in het zwart zijn behouden, geen uitbranding van het wit). Onderwerp mocht misschien iets ruimer in het kader, zeker onderaan. Hou niet echt van de uitsnede, maar da's persoonlijk. Ik probeer, waar mogelijk een "klassiek formaat" (2/3; 4/3; eventueel vierkant) te hanteren.
Ik vind de stralen een mooie velengenis zijn van de spaken in de paraplu.
Het lijkt alsof ze ergens in het luchtruim zit rond te zweven alla Mary Poppins.
Nette plaat
Robby BB
Wel tof dat je vermeld dat deze hiervoor kan gebruikt worden
Was thans gewoon wa aant experimenteren en dit was het resultaat ervan.
Bedankt voor de reactie !
Een gelikt plaatje, waar op zich niet zo heel veel van te zeggen is.
Je ziet dat er op belichting en compositie gelet is.
Maar... het lijkt me eerder een foto te zijn die commerciële doeleinden als oogmerk heeft.
Ik zou er zo de tekst "Malaysian Airlines wishes you nice holidays" bij kunnen denken, par example
Comment