Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Experiment
Collapse
X
-
-
Re: Experiment
Je zegt het zelf, het is een experiment.
Je toont hier een zeer zware nabewerking.
Zou ik deze printen, inkaderen en omhoog hangen? Nee, persoonlijk niet.
Zou ik hem bijhouden voor als ik eens een projectje heb waar ik dit in kan gebruiken? Zeker en vast.
Elke bewerking heeft zijn doel, als jij deze bewerking om een bepaalde reden hebt
gedaan vind ik ze zeker niet slecht.
Als het maar wat draaien aan de knoppen is en hopla... is het misschien jammer van de
tijd die je er hebt ingestoken.Nikon D90 - - 18-105mm vr kit - - Nikkor 35mm f1.8D AF-S DX G - - Nikkor 50mm f1.8 AF - - Battery Grip - - SB-900 | www.spyro.be
Comment
-
Tilt-shift was ook het eerste wat in mij op kwam als ik het beeld zag. Dus opzet geslaagd
Je bent er wel wat over gegaan natuurlijk, bij tilt-shift heb je boven en onderaan blur en
is het midden scherp(er). De gesatureerde kleuren zitten er duidelijk wel in.Nikon D90 - - 18-105mm vr kit - - Nikkor 35mm f1.8D AF-S DX G - - Nikkor 50mm f1.8 AF - - Battery Grip - - SB-900 | www.spyro.be
Comment
-
-
langs alle kanten erover maar ik zou hem zeker niet in de vuilbak gooien, hij heeft zeker iets.
zou ergens passen in een galerij met de naam van een winkel of zo erop...De gustibus et coloribus non est disputandum
Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes
Comment
-
Ik vind het wel een geslaagd experiment.
Een beetje een hedendaagse versie van een impressionistisch schilderij
Comment
-
-
Geeft inderdaad de indruk van een impressionistisch schilderij. Een zonovergoten dag, mensen en kinderen flaneren door een met met dolomomiet geplaveide laan. Een vrolijk, warm en zomers sfeertje. Dus was mij betreft: experiment geslaagd.
Comment
Comment