Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Opdracht is licht. Interpretatie was vrij.
Het hoofdthema moet dus iets rond licht zijn. Met het licht werken of een speciale invalshoek hebben.
Ik vind de lichtinval wel leuk bij deze foto. Alsof ze precies naar de hemel stappen.
Ik had nu net gehoopt dat naar de hemel stappen met iets meer licht omgeven zou zijn
dan de duisternis waar we nu in ronddwalen. En als ik naar Antwerpen moet om naar de
hemel te kunnen, dan blijf ik net zo graag hier in Brugge liggen rotten.
Verder wel een mooie foto.
Opdracht is licht. Interpretatie was vrij.
Het hoofdthema moet dus iets rond licht zijn. Met het licht werken of een speciale invalshoek hebben.
Ik vind de lichtinval wel leuk bij deze foto. Alsof ze precies naar de hemel stappen.
Het lijkt mij dat ze eerder op weg zijn naar het vagevuur, maar soit
Maar inderdaad leuke interpretatie van het thema. Goed werk!
Voor mij persoonlijk zou het raam er zelf nog een stukje afmogen, zodat je de indruk krijgt dat je naar een "onbegrensdheid" gaat.
Ik vind het een mooie foto die me een beetje het gevoel heeft alsof deze weg de laatste is die we kunnen kiezen ... Zo zie je maar dat iedereen bij een foto zijn verhaal kan maken.
De mensenstroom trekt je hier naar het licht.
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment