Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zonsondergang Nederland

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Zonsondergang Nederland

De voorgrond een beetje rommelig maar de zonsondergang is een beauty .
    Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
    Mijn bird foto's en urbex foto's

Comment

Mooie foto, en nabewerking dient om die kleine foutjes weg te nemen, die niet opvielen bij het nemen van de foto. Het paaltje vind ik niet storend, maar ik zou me een klein beetje naar links gedraaid hebben, of ene meer naar rechts ene in het midden en ene meer naar links zodat je dan de beste kan kiezen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
        Hoewel ik veel sympathie voel voor je standpunt en ik mij kan voorstellen dat je zwaar geirriteerd bent, vind ik dit toch wel een zeer kwalijke opmerking.

Over de foto...een heerlijk HOLLANDS vergezicht. Even rechtzetten de tips van Djivan meenemen en het is een heerlijke plaat Btw....dat ijzeren paaltje kun je natuurlijk ook wegclonen...als je dan toch bezig bent en je er echt aan stoort.
        Je hebt het verkeerde woordje vet gezet Monica..... je had 'sommige' vetjes moeten zetten .
        Groetjes

Comment

deze kan heel mooi worden met een beetje nabewerking
          proficiat met je verjaardag vandaag
          Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
          Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Working...
          X