Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezwam

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Gezwam

Deze vliegenzwam was te mooi om er geen foto van te nemen

Canon 7D, EF-S 17-55mm 1:2.8 IS USM, EF 70-200mm 1:2.8 L IS USM, Macro EF 100mm 1:2.8 USM
    "We zien de dingen niet zoals ze zijn. We zien de dingen zoals we zijn."

Re: Gezwam

Drie keer heel goeie standpunten, met een heel apart standpunt in de eerste.

Wat daar een beetje fout loopt, is de belichting (lucht totaal overbelicht), en het schuine maakt hem voor mij ook niet beter. Mijn kinderen presteren het ook altijd van zo te fotograferen, maar als je je hoofd schuin moet houden om een foto te bekijken, maakt dat het voor mij niet makkelijker. Ik zou er niets op tegen hebben, moest enkel de zwam schuin staan, maar nu zijn 't de bomen ook.

Aan de tweede vind ik dat streepje voorgrond heel goed, en diezelfde tint die terugkomt in de achtergrond. Dit zorgt meteen voor diepte in het beeld. De paddenstoel is heel goed belicht en de blaren erbij, maakt dat men perfect kan inschatten hoe klein hij is. Ik zie graag foto's van paddenstoelen met ietwat omgeving.

De derde vind ik ook mooi. Heel mooi belicht, beeldvullend, mooie achtergrond, niets stoort voor mij. De blaadjes geven helemaal het herfstgevoel.

M.a.w. voor mij 2 keer super geslaagd, en één keer iets minder, maar zeker niet slecht.

Mvg
    Chris

Comment

scherpte kleur en camerastandpunt bij de eerste opname erg goed.
      ga wel mee met Chris wat betreft het schuine.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Mooie reeks, ik ga voor de derde, prachtige foto met de zon op de paddestoelen!

Comment

Working...
        X