Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

test

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• test

Alle eer aan de graffiti-kunstenaar. Ik vraag me af of de kunstenaar zich liet inspireren door het drama dat De Gelder veroorzaakte...

The Joker

Last edited by Retinas; 4 oktober 2010, 02:06. Reden: Titel vergeten wijzigen na test
    Retinas
    Canon EOS 50D, 18-200mm IS

Re: test

De afbeelding vindt ik een beetje onderbelicht.µ
    Er is wel een goede dieptewerking van de graffiti te zien die volgens mij nog beter zou zijn als de foto wat meer belicht zou zijn. Daardoor zal dan weer het rechter gedeelte overbelicht raken.
    Dus vermijd foto waar een deel in de schaduw ligt en een ander deel niet
    Robby BB
    Minder tijd achter de computer
    Is meer tijd achter de camera

Comment

Dit is heel mooi geschilderd. Er zit zelfs dieptewerking in het beeld, dat uit de muur lijkt los te komen.
      Het is een goede registratie, technisch volgens mij volledig in orde. Geen 'fotografisch' hoogstandje, maar gewoon simpelweg, goed vastgelegd.

Mvg
      Chris

Comment

@FestinaLente : bedankt.
        @Robbydorine : de foto niet nemen omdat hij deels in de schaduw ligt is volgens mij een gemiste kans. Fotografie gebeurt niet altijd in optimale omstandigheden en soms probeer je er dan maar het beste uit te halen in de situatie die dan voorhanden is.

algemeen: Maar zoals ik schreef. Alle eer aan de kunstenaar. Het 3D effect van de rechterhand is verbluffend.
        Retinas

Comment

is deze niet genomen in dadipark?

Comment

Ilford,

Inderdaad, jammer genoeg verdwijnen er dagelijks rekwisieten uit het park, de graffiti blijft over natuurlijk :-)
            Retinas

Comment

Geheel off-topic, maar doch een prangende vraag; is Dadipark zomaar open voor het publiek? ik heb hier al verscheidene prachtige foto's gezien van ginder, zou ook wel eens een uitstapje willen maken.
              D90, D300s Nikkor 28-80, Nikkor 18-105 VR I, Sigma 70-300
              www.revolta-pictures.be

Comment

Working...
              X