De afbeelding vindt ik een beetje onderbelicht.µ
Er is wel een goede dieptewerking van de graffiti te zien die volgens mij nog beter zou zijn als de foto wat meer belicht zou zijn. Daardoor zal dan weer het rechter gedeelte overbelicht raken.
Dus vermijd foto waar een deel in de schaduw ligt en een ander deel niet
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Dit is heel mooi geschilderd. Er zit zelfs dieptewerking in het beeld, dat uit de muur lijkt los te komen.
Het is een goede registratie, technisch volgens mij volledig in orde. Geen 'fotografisch' hoogstandje, maar gewoon simpelweg, goed vastgelegd.
@FestinaLente : bedankt.
@Robbydorine : de foto niet nemen omdat hij deels in de schaduw ligt is volgens mij een gemiste kans. Fotografie gebeurt niet altijd in optimale omstandigheden en soms probeer je er dan maar het beste uit te halen in de situatie die dan voorhanden is.
algemeen: Maar zoals ik schreef. Alle eer aan de kunstenaar. Het 3D effect van de rechterhand is verbluffend.
Geheel off-topic, maar doch een prangende vraag; is Dadipark zomaar open voor het publiek? ik heb hier al verscheidene prachtige foto's gezien van ginder, zou ook wel eens een uitstapje willen maken.
Comment