Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Low key nostalgie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Low key nostalgie

Hallo,

Vorige les (avondschool) gewerkt rond low key en high key footgrafie. Eerste keer en heel leuk om te doen.
    Deze wou ik dan ook graag aan jullie voorleggen ter beoordeling, of . De foto is gecropt en een beetje verscherpt uiteraard, verder onbewerkt. Het is de eerste maal dat ik met low key gewerkt heb en ben zelf best tevreden met het resultaat. Maar een geoefend oog kijkt natuurlijk heel anders naar deze foto, en dan leer ik graag bij natuurlijk wat er beter kan .

Iso 200, F8
    150mm , 1/15 sec
    spotmeting

Grtjs,
    Edje C
    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Re: Low key nostalgie

0 Reacties
    Voor mij heb je hier het verkeerde onderwerp gekozen voor LK.
    Voor mij komt het over als een onderbelichte foto met blinkend metaal.
    Tesamen met andere voorwerpen had dit voor mij wel gekunne maar hier als stand allone niet mijn ding.
    Ik denk ook dat een minder kleine crop beter zou zijn.
    Robby BB
    Minder tijd achter de computer
    Is meer tijd achter de camera

Comment

Re: Low key nostalgie

Bedankt Robby voor je reactie, ben blij dat er toch iemand is die zijn/haar mening wil geven en me wat vooruit wil helpen . Op zoek gaan naar een beter geschikt en een wat boeiender onderwerp/compo is dus de opdracht.

grtjs
      Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

Working...
      X