Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik hoor geen gillende kinderen. Nochtans heb ik goed geluisterd. In de verte blaft wel een
hond. Misschien zijn de kinderen van nu te volwassen geworden om veel pret aan iets van
gisteren te beleven.
In mijn herinnering moest je vechten voor zo'n plekje. Nostalgia.
@Ely : laat dit nu toch wel één van die grote schuiten zijn in het Dadipark, zeker ...
@EdjeC : deze foto was een oefening op beweging en snelheid ... Toch wel knap moeilijk om de zaken deftig vast te leggen bij zo'n oefening.
@Bouk, Doudeke
Als de spelende kinderen er nu wel of niet waren, laat ik in het midden ... Ik heb ze die ochtend wel gehoord in het eenzame speelpark maar niet gezien.
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Ik hoor geen gillende kinderen. Nochtans heb ik goed geluisterd. In de verte blaft wel een
hond. Misschien zijn de kinderen van nu te volwassen geworden om veel pret aan iets van
gisteren te beleven.
In mijn herinnering moest je vechten voor zo'n plekje. Nostalgia.
jouw commentaren doen me steeds glimlachen!
Fotografie is een middel om dingen weer te geven die iedereen kent zonder erop te letten.
Comment