Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

On a train to nowhere (prt 1)...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• On a train to nowhere (prt 1)...

Afgelopen zomer kwamen we tijdens onze vakantie in Frankrijk, deze trein tegen..
    Graag jullie adviezen en meningen..

of

Alvast bedankt voor het kijken en reageren...
    .: Canon 40D :.
    .: Canon 50mm 1.8 :: Canon 17-85mm 4-5.6 :: Sigma 70-200mm 2.8 :.
    EN NOG VEEL TE LEREN !!!

Re: On a train to nowhere (prt 1)...

Vind het zeker dik ok hoor

de eerste is mooi van kleur (denkzij de verzadigde kleuren van de bewolking) en goed scherp. Ik zou ofwel minder voorgrond ofwel minder lucht nemen. Gezien de grauwe dag en bloemen op de voorgrond eerder meer voorgrond en minder lucht.
    Voor de tweede foto zou ik zeggen: zet ofwel de horizon helemaal scheef of kaarsrecht. Nu is het een beetje tweeslachtig. Heeft een mooie diepte, goed scherpgesteld op ongeveer 1/3 van de totale diepte.
    Beide foto's hebben een leuke sfeer.
    De laatste zegt me persoonlijk minst
    D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
    500px FaceBook

Comment

De eerste twee vind ik goeie foto's, en goed gepresenteerd, om ongeveer dezelfde redenen als mijn voorganger.
      Bij de laatste heb ik ook een beetje moeite. Ik denk dat je beter voor centrale diepte was gegaan, i.p.v. naar opzij.

Mvg
      Chris

Comment

Ben het eens met mijn voorgangers over de eerste 2. De 3e vind ik hier wel passen. Als alleenstaande foto zegt het niks maar het past heel goed in deze serie.

Groeten, Bert
        Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
        www.bertofotografie.be

Comment

Bedankt voor alle tips en reacties.
          Ik ga ze proberen zeker gebruiken in de toekomst.
          .: Canon 40D :.
          .: Canon 50mm 1.8 :: Canon 17-85mm 4-5.6 :: Sigma 70-200mm 2.8 :.
          EN NOG VEEL TE LEREN !!!

Comment

De eerste twee zijn inderdaad ijzersterk. Vooral de tweede (en ik heb er geen probleem mee dat hij 'een beetje' gekanteld is)

Comment

Working...
            X