Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nog een poging tot zwangerschapsfotografie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • nog een poging tot zwangerschapsfotografie

    kleine toelichting, de Hobby is Honda... vandaar de foto met het schaalmodel...
    voor de rest heb ik wat gespeeld met photoshop...





    Canon eos 1DM3 & 550D
    Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM, Canon EF 70-200mm f/2.8 L IS USM, Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM, , 580 EX II en wat extraatjes

  • #2
    Re: nog een poging tot zwangerschapsfotografie

    Mijn mening...

    In de eerste foto zie ik geen associatie met een buik. Ik zie het niet in de vormen. Uw scherpstelpunt zit iets te ver naar voor, waardoor uw scherptediepte te beperkt is om heel de auto scherp te hebben. Ik ben geen voorstander van dichtgelopen zwart in de achtergrond.

    Tweede foto heeft voor mij veel te veel uitgebleekt wit om nog mooi te zijn.

    Derde foto had m.i. beter geweest in de landschapsstand. De ruimte bovenaan draagt weinig bij, temeer daar ze door overbelichting om aandacht schreewt.

    Mijn tip... hou het simpel, probeer goed te belichten en uw licht te zetten zodat het onderwerp er door het licht heel goed uitkomt. Gebruik eventueel natuurlijk licht van een raam, en statief en een langere sluitertijd. Even de adem inhouden lukt zelfs voor een zwangere dame.

    Mvg
    Chris

    Comment

    Working...
    X