Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Bij de tweede zou m.i. een standpunt iets meer naar rechts het beeld ain de achtergrond beter geplaatst hebben en het monument dat komt piepen centraal in de foto zou ook niet zichtbaar zijn. Zit ook beetje vervorming op.
Dus, neen, doe mij maar 1. Al zou die mss. baat hebben bij iets kleinere DOF. compositie en kleuren zitten daar voor mij wel goed anders.
Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf. www.musicinframe.be
De foto's zijn voor mij alle drie ietwat rommelig.
Bij de eerste komt het kruis niet echt los van de achtergrond. Ik zou 't ook niet gedesatureerd hebben, of verder desatureren, 't groen in de achtergrond.
De tweede heeft heel veel storende elementen. Standbeeld op de achtergrond dat samenvalt met dat op de voorgrond, rechts komt er nog iets piepen, niets springt er helemaal uit.
De derde is ietwat overbelicht, wat me daar toch wel stoort. Ook daar komt het kruis m.i. niet genoeg los.
dankje voor de reacties hier kan ik wat mee
Het geeft me de drive om deze foto's d.m.v jullie aanwijzingen eens opnieuw te maken.
ik leer er steeds van bij
maar bij foto 1 zouden jullie die desaturatie niet gedaan hebben? of?
Comment