Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

libelle's

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• libelle's

2 foto's van een libelle, de 1e is thuis genomen hij heeft de gehele nacht op een blad van een stokroos doorgebracht en de 2e is in de biesbosch genomen uit de hand

ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden! al het commentaar is welkom

Nikon D60 - nikon af-s 18-105 VR, sigma 105 macro, nikon 35mm, tokina 12-24, falcon 8mm fisheye,

Re: libelle's

Voor mij de eerste ;-)
    Misschien nog ietsje verscherpen zodat de haartjes wat uitspringen ...

Comment

zoveel kijkers en dan maar 1 reactie
      zijn de foto´s dan zo slecht of.... als ze inderdaad niet goed zijn wil ik toch graag weten waarom niet,

Aan Wyffels bedankt voor de reactie ik zal me daar in gaan verdieppen
      Nikon D60 - nikon af-s 18-105 VR, sigma 105 macro, nikon 35mm, tokina 12-24, falcon 8mm fisheye,

Comment

je eerste is een klein beetje donker even oplichten zou ik zeggen
        je tweede is er dan weer eentje in de volle zon
        waardoor je tak uitgebrand is
        en er lichtvlekken op de ogen zitten
        maar van inhoud vind ik dit wel een mooie ook je BG is hier mooi
        Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
        Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

lilybie Re: libelle's

--------------------------------------------------------------------------------
          je eerste is een klein beetje donker even oplichten zou ik zeggen
          je tweede is er dan weer eentje in de volle zon
          waardoor je tak uitgebrand is
          en er lichtvlekken op de ogen zitten
          maar van inhoud vind ik dit wel een mooie ook je BG is hier mooi
          dank voor de reactie ik hb ook een foto van eerste die lichter is, maar dacht hier t contrast wat mooier was, zal eens kijken om die lichtere ook te posten.
          klopt 2e foto is ook echt midden op de dag genomen, ik zal het meenemen tijdens mn volgende macro foto's!!! DANK!!!

Comment

bij deze de lichtere versie en verscherpt!! en een andere die ik diezelfde dag had genomen

Comment

De update van de eerste is veel beter, maar dat had je waarschijnlijk zelf ook wel door. De derde is dan opnieuw veel te donker en kan ook wat verscherping gebruiken. Merk op dat je na het verkleinen van je foto's tot forum-formaat altijd wel wat moet verscherpen.

En ter info: de eerste en de derde zijn juffers, de tweede is een libel (een fout die ik ook maakte bij mijn eerste posts ).
              www.elwee.net

Comment

Edwin ... De eerste blijft mijn favo! Idd beter door te verscherpen hé

Comment

Voor mij ook nr.1!!

mvg,

Peter.
                  https://www.facebook.com/groups/1520706528249743/
                  https://www.facebook.com/pbvision/
                  http://peterberings.webs.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door elwee Bekijk bericht
                    De update van de eerste is veel beter, maar dat had je waarschijnlijk zelf ook wel door. De derde is dan opnieuw veel te donker en kan ook wat verscherping gebruiken. Merk op dat je na het verkleinen van je foto's tot forum-formaat altijd wel wat moet verscherpen.

En ter info: de eerste en de derde zijn juffers, de tweede is een libel (een fout die ik ook maakte bij mijn eerste posts ).
                    dat verscherpen kon ik inderdaad heel erg goed zien toen ik bezig was in BDsizer, mijn dank is groot voor deze tip!
                    dat dacht ik al van de 3e inderdaad, maar ik dacht ik laat de Juffer eens vanuit een ander perspectief zien
                    ik moet maareens een ANWB dieren gids gaan aanschaffen met alle kleine beestjes erin... die mist hier nog op de plank

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wyffels Bekijk bericht
                      Edwin ... De eerste blijft mijn favo! Idd beter door te verscherpen hé
                      inderdaad en t rare is dat ik het verscherpen in BDsizer heel goed zag na het verkleinen en in lightroom op normaal formaat er niet zo heel veel van zag, kan aan mij liggen, ik zal me eens iets dieper op de verscherpings software van lightroom gaan storten ook!

iedereen bedankt voor de reacties hier kan ik wat mee

Comment

De tweede versie van de eerste is een hele knappe foto.
                        Jean Pierre.

Comment

Deze foto hoort niet thuis in beginnershoek, ga maar één of twee stappen hoger.
                          Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
                          Mijn bird foto's en urbex foto's

Comment

@alex606

dankjewel, ben zelf wel benieuwd wat de reacties daar zullen zijn, let's try and find out..

Comment

Working...
                            X