Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op zich niet slecht, maar ik heb de indruk dat de focus toch verkeerd ligt (op 't mos vlak voor de slak in plaats van op de slak zelf). Misschien de volgende keer 't beestje er ook volledig op zetten, want het afgesneden staartje vind ik toch maar niets.
Op zich niet slecht, maar ik heb de indruk dat de focus toch verkeerd ligt (op 't mos vlak voor de slak in plaats van op de slak zelf). Misschien de volgende keer 't beestje er ook volledig op zetten, want het afgesneden staartje vind ik toch maar niets.
Wat de focus betreft heb je geen ongelijk.
Dat de slak er maar half opstaat is bewust gedaan omdat er er aan z'n achterlijf een hoop smurrie hing en dat men niet zou gaan zanikken over: dat is toch wel jammer dat er wat aan z'n achterste hangt.
Grtz
Louis
Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment