Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Misty Mornings

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Misty Mornings

In augustus Nikon D3000 gekocht, kan nog tips en truukjes gebruiken, hoop dat ik ze gepost krijg...

[/IMG]
    Last edited by bobuxkunst; 24 september 2010, 10:35.

Re: Misty Mornings

Lompe plaats om te gaan staan ! Zou maar een "train in the mist" aankomen.
    Mis een beetje de symmetrie in deze foto. De stroomkabel-houders of hoe je die dingen ook noemt, hadden wat beter gecentreerd gemogen. Dus die dingen bovenin de foto.
    WillemClassensDesign: Mijn website
    Body: Sony Alpha 200; Lenzen: Tamron 28-75 F/2.8; Sony 18-70mm; Sony 75-300mm Macro
    Flitsers:HVL-F42AM;

Comment

Wat een verfrissende en 'andere' benadering. Laat de 'lijnen' uit de hoeken vetrekken (onderaan een halve cm af en bovenaan ook) en je hebt meteen een toppertje.
      @WillemC symmetrie is geen dogma, alles loopt lekker naar een punt dat er niet is door de mist, wat kan een mens nog meer wensen. Mist-erie genoeg hihi...

Comment

Mooie foto , hopelijk niet al te gevaarlijk daar .

grtjs
        Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

blijf erbij dat de bovenste 2 'dikke donkere dingen' mij toch blijven storen.. Het overheerst veel te veel in het beeld.
          Zou zeggen, crop die eens weg en kijk eens wat je dan overhoud? Volgens mij krijg je dan een mooier plaatje.
          WillemClassensDesign: Mijn website
          Body: Sony Alpha 200; Lenzen: Tamron 28-75 F/2.8; Sony 18-70mm; Sony 75-300mm Macro
          Flitsers:HVL-F42AM;

Comment

idd onder 2cm boven mag gerust net onder "de storende" elementen

Comment

Heb blijkbaar iets verkeerd gedaan, los het morgenvroeg wel op, jullie zijn alvast bedankt voor de interesse, 'k probeer 'm dan ook eens te croppen ;-) ( eigenlijk vond ik het wel iets hebben...)

Comment

Working...
              X